تشکیل ستاد مقابله با ویروس کرونا در سازمان قطار شهری اصفهان

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان گفت: با توجه به اهمیت توجه به حفظ سلامت پرسنل، پیمانکاران، کارگران و مردم اصفهان، ستاد مقابله با ویروس کرونا در سازمان قطار شهری تشکیل شد.

محمدرضا بنکدار هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این ستاد با توجه به اهمیت حفظ سلامت پرسنل سازمان قطار شهری، پیمانکاران، کارگران و مردم اصفهان، با محوریت واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان قطار شهری و با اعضای حضور شورای معاونان و مدیران سازمان تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به تذکرات شهردار اصفهان، یکی از مهم‌ترین نکات در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تلاش در راستای انجام اقدامات پیشگیرانه در این خصوص بوده و سازمان قطار شهری در این زمینه اقدامات جدی عملیاتی کرده است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان تصریح کرد: این ستاد در دو بخش اداری و کارگاهی تشکیل شده و موارد در خصوص رعایت مسائل ایمنی و پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، مد نظر آن قرار گرفته شده است.

وی با بیان اینکه اقداماتی نظیر تغییر نحوه حضور و غیاب پرسنل به سبب ضرورت خودداری از انگشت زدن و ضدعفونی کردن روزانه سازمان مد نظر قرار گرفته، ادامه داد: استفاده از محلول‌های ضدعفونی، آموزش پرسنل در خصوص رعایت موارد لازم، کاهش تجمع‌ها و موارد دیگر از جمله اقدامات مهم در این خصوص بشمار می‌رود.

بنکدار هاشمی افزود: دستورالعمل سازمان همیاری شهرداری‌های کشور برای مقابله با ویروس کرونا به تمامی کارگاه‌های سازمان قطار شهری ارسال و برای مقابله با شیوع این ویروس تأکیدات جدی شده است.

وی با بیان اینکه اقدامات مقابله با شیوع این ویروس در سطوح مختلف در حال انجام است، افزود: بر اساس ابلاغ این سازمان، قرار است که در کارگاه‌های سازمان قطار شهری اصفهان، دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی تامین و در اختیار همه عوامل قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان اظهار امیدواری کرد: با عزم همه جانبه در دستگاه‌های مختلف، شاهد کاهش ابتلا به این ویروس باشیم.

کد خبر 411816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.