ساخت بزرگراه شهید سلیمانی شیراز سال آینده به پایان می‌رسد

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: دومین پروژه بزرگ عمرانی شهر بعد از قطار شهری، احداث بزرگراه سپهبد شهید قاسم سلیمانی در منطقه کوهسار مهدی‌(عج) است.

به گزارش ایمنا، اسماعیلی صالحی با اشاره به اینکه این پروژه به طول ١٨ کیلومتر طول در حال اجرا است، اظهار کرد: بخشی از این بزرگراه پیش از این به بهره برداری رسیده و بخش دیگر به دلیل مشکلات تملکی و برخی مباحث دیگر ناتمام باقی‌مانده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت پروژه، تکمیل آن در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون با تمهیدات اندیشیده شده پروژه به سرعت در ١١ جبهه کاری در حال اجرا است تا عملیات زیرسازی را بتوانیم طبق برنامه پروژه تا پایان سال آینده به بهره برداری برسانیم.

معاون فنی و عمرانی شهردار شیراز گفت: طبق برآوردهای انجام شده هزینه اجرا و تملک کل این پروژه بالغ بر ٨٠٠ میلیارد تومان است که بخش اعظم آن تاکنون هزینه شده و برای تملک مابقی مسیر به ١۵٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

صالحی در خصوص تقاطع جام جم که قرار بود بر سر مسیر این پروژه قرار گیرد، تصریح کرد: برای اجرای این تقاطع که در واقع موجب تسهیل در عبور و مرور در بخش مهمی از این پروژه می‌شود نیازمند تملک بخشی از زمین‌های صدا و سیما هستیم که در واقع پارکینگ این سازمان است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری مسئولان سازمان صدا و سیما و با تملک این محل و ساخت تقاطع بتوانیم گام مهمی در این زمینه برداریم و شهرداری در این مورد آماده هر گونه همکاری با صدا و سیما است.

کد خبر 411807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.