دعوت شهردار اصفهان از مهندسان برای همراهی با مدیریت شهری

شهردار اصفهان گفت: از همه مهندسان شهر اصفهان دعوت می‌کنم به منظور زیست پذیری شهر، جلوگیری از هدر رفت منابع ملی و افزایش کیفیت زندگی مردم، هر دیدگاه و پیشنهادی که دارند به شهرداری اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نورزی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی استان اصفهان برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس با بیان اینکه در همه بخش‌های شهرداری مهندسی نقش تأثیرگذاری دارد، اظهار کرد: این مساله در همه ادوار ساخت و ساز و شهری وجود داشته و امروز شاهد اقداماتی از گذشته تاکنون هستیم که هر یک مخلوق دست مهندسان است.

وی با بیان اینکه اگر امروز اصفهان پر از زیبایی‌ها در بخش‌های عمران و آبادانی، معابر، پارک‌ها و … است، همه هنر مهندسان است، افزود: از همین تریبون از همه مهندسان شهر اصفهان دعوت می‌کنم به منظور زیست پذیری شهر، جلوگیری از هدر رفت منابع ملی و افزایش کیفیت زندگی مردم هر دیدگاه و پیشنهادی که دارند به شهرداری اعلام کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به تعاملات بسیار خوب نظام مهندسی استان و شهرداری اصفهان در این دوره از مدیریت شهری ابراز امیدواری کرد که این ارتباطات می‌تواند به تولید بناهای مناسب و افزایش کیفیت زندگی شهروندان تأثیرگذار باشد.

وی با بیان اینکه می‌توان با وضعیت فعلی راهی را جلو برد که شاهد وضعیت بهتری باشیم، اضافه کرد: استمرار جلسات مشترک با نظام مهندسی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی در شهر کمک کند.

نوروزی ضمن تبریک روز وکیل نیز اظهار کرد: این روز را به همه همکارانم تبریک گفته و آرزو دارم همه نیازمندان خدمات حقوقی بتوانند با کمترین دغدغه به امور خود رسیدگی کنند.

کد خبر 411804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.