احتمال تعطیلی باشگاه های ورزشی اصفهان به خاطر کرونا

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در مورد تعطیلی باشگاه های ورزشی سطح شهر اصفهان گفت: اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت صلاح بدانند با دستور آن‌ها هر اتفاقی خواهد افتاد و این موضوع تنها مربوط به استان اصفهان نیست بلکه به کل کشور ربط دارد.

محمد سلطان حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با حضور هوادارن در ورزشگاه نقش جهان اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مسعود تابش، مسئول مرکز بهداشت و نیروی انتظامی در خصوص اقدامات امنیتی برای بازی سپاهان و پرسپولیس داشتیم که قرار شد یکسری توصیه‌های بهداشتی را برای هواداران داشته باشند.

وی افزود: در چنین مواردی که بیماری در کشور واگیر دار می‌شود بهتر است افراد در خانه‌های خود بمانند و کسانی که سرما خوردگی و بیماری‌هایی شبیه به کرونا دارند کمتر در محیط‌ها عمومی حضور پیدا کنند، همچنین بهداشت شخصی را رعایت کنند. درمان این بیماری هم به دانشگاه علوم پزشکی مربوط می‌شود.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی در سطح شهر اصفهان، خاطر نشان کرد: اگر دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت صلاح بدانند با دستور آن‌ها هر اتفاقی خواهد افتاد و این موضوع تنها مربوط به استان اصفهان نیست بلکه به کل کشور ربط دارد.

سلطان حسینی با بیان اینکه آماری از کم شدن حضور افراد در باشگاه‌ها نداریم، تصریح کرد: آماری فعلاً نداریم، زیرا چند روز است که این بیماری مطرح شده، اما در چنین شرایطی مردم احتیاط بیشتری انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه توصیه می‌کنیم تمام ورزشکاران مانند دیگر افراد اقداماتی که برای پیشگیری از این بیماری گفته می‌شود را رعایت کنند، گفت: پیام‌های بهداشتی که از مراکز مورد صلاحیت مثل دانشگاه علوم پزشکی است باید به آن عمل شود، اصحاب رسانه هم سعی کنند مردم را با این مراعات‌های بهداشتی بیشتر آشنا کنند.

کد خبر 411802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.