کرونا علیه فوتبال/ الکلاسیکو در نقشی بدون جهان

در حالی که تا چند روز پیش همه نگاه‌ها معطوف به حواشی پیش از بازی پرسپولیس و سپاهان بود حالا در روز این مصاف قهرمانی کسی دغدغه‌ای بیشتر از کرونا ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - یکشنبه ۴ اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی "با عنوان "کرونا علیه فوتبال" به تحت تأثیر قرار گرفتن لیگ برتر در راستای شیوع کورنا پرداخت، بیماریی خطرناکی که تمام مسابقات ورزشی کشور بعد از دوشنبه هفته جاری را تعطیل و مسابقات فوتبال لیگ برتر هفتم بیستم را بدون تماشاگر کرد.

"گل" با عنوان "گیتاریست روبروی ارکستر سابق" به مصاف حساس و نفس‌گیر استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی پرداخت، مصافی که در آزادی و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و در آن ارسلان مطهری ستاره این روزهای آبی‌ها مقابل تیم سابق خود یعنی ذوب آهن قرار خواهد گرفت.

"فرهیختگان ورزشی " با عنوان "مصدومیت سید مثل علی بیرو" به برخی شایعات در خصوص عدم مصدومیت سید جلال حسینی دامن زد، شایعه سازانی که معتقدند سید جلال با این تجربه و پیشینه درست نیس که روی نیمکت بنشیند و به همین دلیل عدم حضور او مصدومیتی است که شاید به طور کلی سوری باشد و کاپیتان اول سرخ‌ها اصلاً مصدوم نباشد.

"هدف" با عنوان "استوکس رکورددار سریع‌ترین رفت و برگشت" برگشت استوکس به ایران و پایتخت را به طور کلی منتفی دانست، مهاجمی گلزن که از طرفی پرسپولیس برای حواشی ایجاد شده توسط او دلسرد به ادامه همکاری با آن شد و از طرفی خود استوکس هم به نحوی از شیوع کرونا در ایران ترسید تا داستان استوکس و پرسپولیس خیلی زودتر از آنچه به نظر می‌رسید به پایان برسد.

"ایران ورزشی"نیز با عنوانی دقیقاً مثل "خبرورزشی" به شیوع کرونا در ایران و مبارزه آن با فوتبال پرداخت و با عنوان "کرونا علیه فوتبال" به شروع داستان کرونا و فوتبال ایران پرداخت.

"پیروزی" با عنوان "می‌بریم با همه با هم هستیم" به پیشواز جدال حساس سپاهان و پرسپولیس در نقش جهان بدون تماشاگر رفت، مصافی که بسیاری آن را جنگ قهرمانی فصل جاری لیگ برتر ایران می‌دانند.

"صدای سپاهان" با عنوان "در این روز حساس جانانه بجنگ سپاهان من" به پیشواز الکلاسیکوی فوتبال ایران رفت، جایی که سپاهان بعد از باخت آسایی برای نزدیک شدن به صدر باید پیروز شود و پرسپولیس نیز در سودای پیروزی و قهرمانی زود هنگام است.

"سبز سبزم" با عنوان "امروز یک طوفان سبز می‌خواهیم" به استقبال مصاف حساس ذوب آهن و استقلال در آزادی بی‌روح رفت، مصافی که در آن مربیان دو طرف به تازگی و در نیم فصل سکان هدایت تیم‌ها را به عهده گرفتند و به اتفاق عملکرد خوبی را نیز داشته اند.

کد خبر 411799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.