تخلفات رانندگی و شهری در اصفهان افزایش یافته است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان به افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی در اصفهان اشاره کرد و گفت: بررسی این تخلفات نشان می‌دهد بخش عمده این رفتارها به دلیل ناآگاهی و کمبود آموزش است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصراصفهانی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و چهاردهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن قدردانی از مردم اصفهان برای مشارکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرداری اصفهان فضای تبلیغاتی مناسبی را برای کاندیداها در این دوره از انتخابات ایجاد کرد که این فضا عادلانه و مناسب بود.

وی ضمن تبریک به کاندیداها و افرادی که در این دوره از انتخابات به عنوان منتخب مردم به یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافتند ابراز امیدواری کرد که منتخبان پاسخ مناسبی به خواسته‌های مردم بدهند و مشکلات استان و شهری که در آن حوزه منتخب شده‌اند را بدانند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان همدلی، وحدت و همزبانی را مهم‌ترین شاخص برای رفع مشکلات آلودگی هوا، زاینده‌رود و آب، گردشگری و فرونشست زمین دانست و افزود: تنها با این روش می‌توان نسبت به رفع مشکلات گام برداشت.

وی به ورود ۴۰ دستگاه از ۱۰۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری شده برای اصفهان خبر داد و گفت: مابقی اتوبوس‌ها نیز به زودی وارد شهر اصفهان می‌شود.

نصراصفهانی با بیان اینکه یکی از مواردی که باید بیش از گذشته دنبال کنیم موضوع توجه به قانون و قانون گرایی در شهر اصفهان است، افزود: گفت و گو با مردم و همراه کردن آنها از تأکیدات جدی شورا است که در این زمینه باید آموزش بیشتری داشته باشیم.

وی همچنین به افزایش تخلفات راهنمایی و رانندگی و شهری در اصفهان اشاره کرد و گفت: بررسی این تخلفات نشان می‌دهد بخش عمده این رفتارها به دلیل ناآگاهی و کمبود آموزش است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بازدید اعضای شورای شهر از مرکز کنترل و نظارت ترافیک شهرداری اصفهان اظهار کرد: آمار تخلفات اعلام شده از سوی این مرکز قابل توجه بود و این آمار زیبنده شهروندان اصفهانی نیست.

وی با بیان اینکه برای تأمین رفاه کارکنان شهرداری ردیف بودجه تعریف شده است، ادامه داد: انتظار داریم این اعتبارات به صورت عادلانه بین همه کارکنان توزیع شود.

نصراصفهانی تاکید کرد: انتظار داریم در مجموعه امور اداری به کارکنان و کارمندان شهرداری به صورت عادلانه توجه شود و به گونه‌ای نباشد که کارمندان تصور کنند "تا یار که را خواهد و میلش به که افتد".

کد خبر 411798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.