مهاباد، پاکیزه‌ترین دوره انتخابات را تجربه کرد

شهردار مهاباد گفت: در یک هفته تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر، تنها در موارد بسیار محدودی تبلیغات در مناطق متفرقه نصب شده بود و این شهر پاکیزه‌ترین دوره انتخابات خود را تجربه کرد.

به گزارش ایمنا، کامران فاتح اظهار کرد: ۵۲ مکان در این شهر برای تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جانمایی و تعیین شده بود و نامزدها در بیشتر موارد تنها بنرهای خود را در این اماکن نصب کرده بودند.

وی با تقدیر از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد و اعضای ستاد آنان در این شهر افزود: رعایت اخلاق انتخاباتی و پاکیزه نگه‌داشتن شهر در هنگام تبلیغات، نشانه شعور و بلوغ سیاسی مردم و احترام به حقوق شهروندی است.

شهردار مهاباد گفت: طبق قانون مأموران شهرداری موظف هستند هرگونه تبلیغات نامزدها را خارج از مکان‌های تعیین شده امحا کنند و نصب عکس و بروشور نامزدها روی تیرهای برق، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و ایجاد کارناوال و راه‌بندان تبلیغاتی ممنوع است.

فاتح با اشاره به اینکه فعالیت تبلیغات نامزدها از بامداد روز پنج‌شنبه ۲۴ بهمن شروع شده بود و تا ساعت هشت صبح روز پنج‌شنبه، یکم اسفند ادامه داشت، اضافه کرد: در این مدت تمرکز فعالیت مأموران شهرداری با توجه به بارش برف سنگین در دو نوبت روی برف‌روبی خیابان‌های اصلی و فرعی بود.

وی یادآور شد: شهرداری مهاباد در اطلاعیه‌ای از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مهاباد و هواداران آنان خواسته بود در این ایام به مساله محیط زیست و رعایت حقوق شهروندان توجه کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 411791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.