سپاهان-پرسپولیس لغو یا بدون تماشاگر؟

در حالی که پیش از این شایعاتی مبنی بر برگزاری دیدارهای باقی مانده از هفته بیستم لیگ برتر بدون حضور تماشاگران شنیده می‌شد، سازمان لیگ بالاخره در ساعاتی پایانی شنبه - ۲ اسفند ماه - اطلاعیه را صادر کرد و طی آن تا اطلاع ثانوی تمامی مسابقات فوتبال و فوتسال بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران، در راستای ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران بر اساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمامی مسابقات فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته اول، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

این اطلاعیه در حالی منتشر شد که پیش از این توسط باشگاه سپاهان اعلام شده‌ بود که بازی این تیم مقابل پرسپولیس تهران قطعاً با حضور هوادارانبرگزار خواهد شد.

همچنین مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان در آخرین اظهار نظر خواستار لغو شدن بازی سپاهان و پرسپولیس شده است؛ حال باید دید که مسئولان سازمان لیگ به درخواست‌ باشگاه سپاهان چه واکنشی نشان خواهند داد.

کد خبر 411774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.