اولویت مدیریت شهری ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان است

شهردار کرمانشاه گفت: اولویت مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای رفاه و آسایش شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید طلوعی، شهردار کرمانشاه به همراه معاونان و مدیران فنی، عمرانی و خدمات شهری شهردار دیروز _شنبه سوم اسفندماه_ از پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرای در سطح منطقه چهار شهر کرمانشاه بازدید و در جریان روند پیشرفت آن‌ها قرار گرفتند.

طلوعی در حاشیه این بازدید اگفت: اولویت مجموعه مدیریت شهری، ارائه خدمات خوب و باکیفیت در راستای تامین رفاه و آسایش شهروندان است و باید معاونان با هماهنگی و همکاری مدیران مناطق در این راستا برای ایجاد بسترهای مناسب توسعه شهری بر مبنای پتانسیل و ظرفیت‌های موجود در مناطق و نیازمندی‌های آن گام بردارند.

وی افزود: برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت‌های احتمالی به اقتصاد مجموعه مدیریت شهری و پیشگیری از ایجاد مشکلات برای جامعه باید با استفاده از سرمایه و منابع موجود و برنامه‌ریزی دقیق و طرح الگوی مناسب و کارآمد و تأخیر نداشتن در اجرای پروژه‌ها در سطح مناطق، برنامه‌ریزی کنیم.

شهردار کرمانشاه تصریح کرد: اگر اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در سطح مناطق با زمان‌بندی مناسب پیش رود و تسریع در کنار کیفیت انجام عملیات اجرایی، مدیریت شود در پروژه‌ها شاهد کاهش مشکلاتی از قبیل عبور و مرور در حیطه انجام پروژه، کاهش آلودگی‌های صوتی ناشی از تردد وسایل نقلیه، جلوگیری از محدود شدن تردد در منطقه اجرای پروژه برای شهروندان خواهیم بود که این موارد باید مدنظر قرار گیرد.

طلوعی تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با تمام توان اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی را در راستای رفاه حال شهروندان دنبال می‌کند.

کد خبر 411772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.