ابلاغ شیوه نامه استفاده از متروها

در این بسته خبری از افتتاح نخستین کلینیک ناباروری شهرداری تهران در منطقه ۱۰ تا اقدامات پیشگیرانه از کرونا در گرمخانه‌های کرج و توزیع ماشین آلات در بین شهرداری‌های خراسان رضوی را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تدابیر مدیریت شهری تهران برای مقابله با کرونا

در جلسه اضطراری صبح امروز مدیران شهرداری تهران با وزارت بهداشت و اورژانس کشور، مقرر شد تبلیغات و اطلاع رسانی محیطی از امروز در حجم گسترده‌ای در شهر تهران اجرایی شود.

ناوگان اتوبوسرانی مشهد هر شب ضدعفونی می‌شود

عباس اتحادی، سخنگوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: هر شب یک هزار و ۸۰۰ دستگاه اتوبوس در توقفگاه‌ها برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضدعفونی می‌شود.

افتتاح نخستین کلینیک ناباروری شهرداری تهران در منطقه ۱۰

نخستین کلینیک ناباروری شهرداری تهران با هدف ارائه خدمات درمانی به عموم شهروندان به زودی در منطقه ۱۰ افتتاح می‌شود.

ابلاغ شیوه نامه استفاده از متروها

شیوه نامه استفاده از متروها با رویکرد جلوگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی مدیرکل دفتر حمل و نقل ریلی درون شهری و حومه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های قطار شهری شهرداری‌ها ابلاغ شد.

تاکید بر چاله زدایی معابر در کمترین زمان ممکن

ایرج شهین باهنر، شهردار تبریز تاکید کرد: در راستای استقبال از بهار و آماده سازی شهر برای حضور گردشگران، چاله زدایی و آسفالت معابر در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد و باید در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

ثبت پیمایش آژانس‌ها، شرط دریافت سهمیه سوخت

مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از نصب نرم افزار پیمایش سوخت در آژانس‌های تحت نظارت شهرداری‌ها و الزام رانندگان بر استفاده از آن خبر داد.

اقدامات پیشگیرانه از کرونا در گرمخانه‌های کرج

علی اصغر همتی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج اقدامات پیشگیرانه از کرونا در گرمخانه‌های شهر را تشریح کرد.

امدادرسانی آتش نشانی سمنان به ۹۹ حادثه

سعید اسمعیل پور، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان بابیان اینکه این سازمان بهمن‌ماه امسال به ۹۹ حادثه و حریق امدادرسانی کرده است، گفت: در این عملیات درمجموع ۶۳ نفر زن و مرد نجات یافتند.

توزیع ماشین آلات در شهرداری‌های خراسان رضوی

احمد یزدان پناه، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از توزیع ماشین آلات و تجهیزات به ارزش ۶۱/۲ میلیارد ریال در بین شهرداری‌های استان خبر داد.

کاهش ۲۰ درصدی مصرف آب در فضای سبز بیرجند

امیر ابراهیم زاده، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بیرجند گفت: مصرف آب در حوزه آبیاری فضای سبز بیرجند کاهش یافت.

کد خبر 411744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.