بازی با پرسپولیس یک فینال است/ اشتباهات بچه گانه مقابل السد کار را به اینجا کشاند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی با پرسپولیس یک فینال است که می‌تواند تیم ما را در لیگ نگه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در چهارچوب هفته ۲۰ رقابت‌های لیگ برتر، اظهار کرد: در دو الی سه ماه گذشته این دومین بازی است که در اصفهان انجام می‌دهیم، قرعه‌های سختی به تیم ما افتاد و دلمان برای اصفهان تنگ شده است.

وی ادامه داد: رکورد خوبی داشتیم و دفاع وسط‌های تیم ما مصدوم شدند که این بدشانسی تیم ما است، با بد شانسی‌هایی که وجود دارد همچنان خوشحالم که بازیکنان سپاهان راه چندین ساله را خوب طی کردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به بازی با السد قطر گفت: مقابل تیم السد بازی خوبی را با یک دفاع وسط انجام دادیم اما اگر اشتباهات بچه گانه را انجام نمی‌دادیم نتیجه این گونه نمی‌شد

قلعه نویی در خصوص بازی با پرسپولیس هم گفت: بازیکنان انگیزه لازم بازی را دارند و بازی با پرسپولیس یک فینال است که می‌تواند تیم ما را در لیگ نگه دارد.

هنوز وضعیت استنلی مشخص نیست

وی ادامه داد: دفاع وسط‌های تیم ما فصل را از دست داده‌اند، سروش رفیعی امروز وارد تمرینات شد اما هنوز وضعیت استنلی مشخص نیست. از تیم پزشکی تشکر می‌کنم که در اصفهان و تهران از تیم ما حمایت می‌کنند.

‌سرمربی تیم سپاهان‬ با ابراز نگرانی از شیوع ویروس کرونا افزود: از مسئولان خواهش می‌کنم این موضوع را جدی بگیرند. وزرات بهداشت راهکارهایی را برای مقابله با ویروس کرونا دارد اما هواداران باید رعایت کنند تا به این ویروس مبتلا نشوند.

‌قلعه نویی با بیان اینکه تیم قانونمندی هستیم، اضافه کرد: در این مدت در حق سپاهان ظلم شده و در جام حذفی بلاتکلیف هستیم، با این حال دوست داریم در بازی فردا شاهد حضور هواداران تیم باشیم.

‌وی با بیان اینکه کیفیت لباس‌ها در نیم فصل دوم خوب است افزود: لباس‌ها شاخصه خوبی دارد و بازیکنان تیم از طراحی و جنس لباس‌ها راضی بودند.

‌نباید‬ اشتباهات خود را تکرار کنیم

‌سرمربی تیم سپاهان گفت: لیگ و آسیا شرایط خاص خود را دارند، در بازی فردا هر تیمی که تمرکز خود را حفظ کند می‌تواند پیروز شود، تیم ما نباید اشتباهات خود را تکرار کند.

قلعه نویی در خطاب به تماشاگران گفت: از تماشاگران خواهش می‌کنم که احترام یکدیگر را نگه دارند و به یکدیگر آسیب نرسانند، زیرا کشور ما دارای تاریخ و تمدن بسیار است. در کشور ما نباید فرهنگ مردم به این شکل باشد و هواداران نباید به همدیگر سنگ پرتاب کنند.

سرمربی تیم سپاهان گفت: احترام و ادب از ما گرفته شده است که این اتفاق وارد تماشاگران می‌شود، مشکلات اقتصادی یکی از دلایل این اتفاقات است. از اصفهانی‌ها می‌خواهم که مهمان نوازی کنند و اگر به من توهین شد خواهشمندم که عکس العملی نشان ندهند.

کد خبر 411734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.