تصویب بودجه اصلاحی سازمان‌های شهرداری اصفهان

مدیر هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان گفت: بودجه اصلاحی سازمان‌ها با عددی افزون بر ۱۷ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال تصویب شد.

بهروز نصرآزادانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از بررسی عملکرد سازمان‌ها در هشت ماه نخست امسال، بودجه‌های آن‌ها در سال ۹۸ اصلاح و همچنین بودجه پیشنهادی آنها برای سال ۱۳۹۹ بررسی و تصویب شد تا جهت تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر تقدیم شود.

وی افزود: از مهم‌ترین رویکردها و برنامه‌های سازمان‌های وابسته شهرداری در سال ۹۹ احداث پایانه بار حومه شهری، راه‌اندازی مرکز معاینه فنی سیار ویژه خودروهای سواری، به‌روزرسانی تجهیزات و تأمین زیرساخت‌های لازم مدیریت بحران، آموزش شهروندی با محوریت مدارس و ادارات ویژه مدیریت بحران، ساخت مرکز آموزش ملی و بین المللی آتش نشانی، احداث پسماند سوز بیمارستانی (با توجه به تولید متوسط ۱۲ تن پسماند عفونی روزانه در شهر)، راه اندازی پایلوت هاضم بی‌هوازی، طراحی و احداث و بهره‌برداری از آرامگاه‌های خانوادگی است.

مدیر هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان ادامه داد: بهسازی محیطی آرامستان‌های محلی، برنامه‌ریزی دستیابی به شهری با شهروندان هویت‌مدار، سالم، اخلاق‌مدار و مشارکت‌جو، اجرای سامانه AFC-AVL جهت ایجاد امکان ارائه داده به بخش خصوصی، تحویل و تملک کامل زمین پایانه اندیشه، آزادسازی، تملک و ساخت پایانه صمدیه، ادامه عملیات تکمیلی خطوط یک و دو (فاز دو و سه) قطار شهری اصفهان با اولویت ایمنی، تداوم سفر، سهولت سفر، کاهش سرفاصله زمانی(Head Way)، تکمیل پیاده‌راه‌سازی چهارباغ عباسی و احیای محورهای تاریخی فرهنگی، احداث مجتمع خدمات خودرویی با مشارکت بخش خصوصی از دیگر رویکردها و برنامه‌های سازمان‌های وابسته شهرداری در سال ۹۹ بشمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس و با توجه به سیاست افزایش همکاری‌های بین‌سازمانی در مجموعه بزرگ شهرداری شامل مناطق ۱۵ گانه، سازمان‌های وابسته و شرکت‌های تابعه و همچنین تقویت سرمایه‌گذاری و مشارکت با بخش خصوصی طبق برنامه راهبردی اصفهان ۱۴۰۰ در جلسات شورای سازمان‌های وابسته به شهرداری اصفهان، کل بودجه اصلاحی سازمان‌ها با عددی بالغ بر ۱۷ هزار و ۲۶۹ میلیارد ریال تصویب شد.

نصرآزادانی تصریح کرد: سازمان عمران با نرخ رشد ۲۹ درصدی در میان سازمان‌های وابسته بالاترین درصد تغییر را در اصلاح بودجه امسال به خود اختصاص داده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم، کل بودجه سازمان‌های وابسته در سال ۹۹ برابر با ۲۴ هزار و ۶۱۳ میلیارد ریال با رشدی نزدیک به ۴۳ درصد نسبت به بودجه امسال به تصویب شورای سازمان‌های وابسته به شهرداری رسید.

مدیر هماهنگی مناطق و سازمان‌های شهرداری اصفهان با بیان این که بودجه پیشنهادی سازمان حمل‌ونقل بار و کالای درون‌شهری با رشد ۲۲۶ درصدی و سازمان نوسازی و بهسازی با رشد برابر ۲۱۷ درصد، بالاترین نرخ افزایش بودجه را در سال آینده به خود اختصاص داده است، گفت: در سال آینده ۱۲ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال که در حدود ۵۰ درصد از مجموع بودجه سازمان‌ها است، به پروژه قطار شهری اصفهان اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 411684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.