پیشرفت ۷۰درصدی پروژه تالار اجتماعات فردوس

معاون عمران شهری شهردار اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه تالار اجتماعات فردوس خبر داد و گفت: احداث پروژه احداث پارکینگ و فونداسیون تالار اجتماعات فردوس ۳۰ میلیارد ریال و برای نازک‌کاری و تکمیل این تالار ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در برداشته و با احتساب هزینه آزادسازی در مجموع ۴۷۰ میلیارد ریال است.

ایرج مظفر در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل تالار اجتماعات فردوس با هدف احداث یک سالن جدید با ظرفیت چند هزارنفری و درشأن یک مکان مذهبی در گلستان شهدای اصفهان همچنین احداث یک پارکینگ با ظرفیت بالا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ویژگی‌های این پروژه تصریح کرد: پروژه احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل تالار اجتماعات فردوس در یک برنامه زمان‌بندی بسیار سریع و در زمان کمتر از یک سال و نیم و استفاده از نما و طراحی اسلیمی مطابق با شأن محل احداث پروژه از ویژگی‌های بارز آن به شمار می‌رود.

وی مساحت اجرایی پروژه احداث پارکینگ، فونداسیون و تکمیل سالن اجتماعات گلستان شهدا را پنج هزار مترمربع، ظرفیت سالن‌ها را شش هزار نفر و ظرفیت پارکینگ را ۱۵۰ دستگاه خودرو در طبقه زیرین عنوان کرد و گفت: پروژه احداث تالار اجتماعات فردوس ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی در خصوص هزینه اجرای این پروژه گفت: احداث پروژه احداث پارکینگ و فونداسیون تالار اجتماعات فردوس ۳۰ میلیارد ریال و برای نازک‌کاری و تکمیل این تالار ۱۴۰ میلیارد ریال هزینه در بر داشته است.

وی با بیان اینکه هزینه آزادسازی این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است، خاطرنشان کرد: گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود و احداث یک سالن اجتماعات در خور شأن مردم این شهر شهیدپرور مورد نیاز است.

کد خبر 411680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.