پرهیز از ترس کرونا بسیار مهم است

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه خوبی در مواجهه و مقابله با کرونا در وزارت علوم انجام شده است، اظهار داشت: آنچه در این فضا بسیار مهم به نظر می‌رسد، ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، جلسه ستاد شورای سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی راهکارهای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و اقدامات موثر در مقابله با آن در ستاد وزارت عتف و دانشگاه‌ها تشکیل شد.

محمدتقی نظرپور با بیان اینکه از چند هفته گذشته اقدامات پیشگیرانه و مراقبتی خوبی در مواجهه و مقابله با این بیماری در وزارت علوم انجام شده است، اظهار داشت: آنچه در این فضا بسیار مهم به نظر می‌رسد، ایجاد جو روانی آرام و پرهیز از ترس و واهمه است که در این میان باید با اطلاع رسانی دقیق، بهنگام و درست در سطح وزارت و دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در خصوص اقدامات، برنامه ها، پیام های بهداشتی و مراقبتی عمل کنیم.

وی با اشاره به تجهیز مناسب مرکز بهداشت و اطلاع‌رسانی جهت خدمت رسانی به مراجعین و کمک گرفتن از نهادهای مختلف تاکید کرد: اکنون ظرفیت خوبی را در مرکز بهداشت وزارت عتف داریم که در شرایط عادی و خاص می تواند با سرعت و کیفیت خدمات ارائه دهند.

کد خبر 411679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Ali IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    باید مدارس تعطیل بشن تا شیوع پیدا نکنه