برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: سمپوزیوم مجسمه‌سازی اصفهان برای استفاده از ایده‌های جدید هنرمندان از سوم تا ۱۳ اسفندماه برگزار و آثار برگزیده برای ایام نوروز در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

حسن موذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: از چند ماه گذشته تصمیم‌گیری و اقدامات لازم در خصوص زیباسازی شهر برای ایام نوروز انجام شده تا شاهد نوروزی متفاوت باشیم.

وی افزود: برای فضاسازی نوروز در شهر اصفهان سازمان زیباسازی امسال نیز همچون سال گذشته تلاش کرده تا از تمام ظرفیت‌ها از جمله دانشگاه‌ها و مراکز هنری استفاده کند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از موارد قابل توجه استفاده از ظرفیت هنرمندان در زمینه المان‌های ماندگار است، افزود: در این راستا سمپوزیوم مجسمه‌سازی برای استفاده از ایده‌های جدید هنرمندان از سوم تا ۱۳ اسفندماه در کارگاه فنی شهرداری واقع در خیابان ارغوانیه ابتدای بلوار رضوان برگزار می‌شود که ساعت بازدید از کارگاه ۹ تا ۱۲ صبح و عصرها ۱۴ تا ۱۷ است.

وی ادامه داد: علاوه بر فضاسازی موقت در شهر ویژه ایام نوروز، طرح‌های ماندگار را نیز در شهر خواهیم داشت که از جمله آنها نصب نشانه‌ها و المان‌های صنایع دستی است که تا قبل از ایام نوروز در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

کد خبر 411672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.