پیش بینی افزایش غبار آلودگی کلانشهر اصفهان/ سامانه بارشی جدید دوشنبه وارد استان می شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به پایداری هوا و افزایش غبار آلودگی در ۲۴ ساعت آینده، گفت: روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی به استان اصفهان، بارش های رگباری، رعد و برق و ریزش تگرگ در بسیاری از مناطق و بارش برف در ارتفاعات استان پیش بینی می شود.

آسیه آقایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پایداری جوی در ۲۴ ساعت آینده، اظهار کرد: غبار محلی و افزایش غلظت آلاینده‌ها را در مناطق مرکزی و صنعتی به ویژه کلانشهر اصفهان در این مدت شاهد خواهیم بود؛ همچنین وضعیت جوی سایر مناطق استان نیز به صورت صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی افزود: سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد استان اصفهان می‌شود که فعالیت آن از مناطق غربی استان آغاز خواهد شد و در روزهای سه شنبه و چهارشنبه در بسیاری از مناطق بارش‌های رگباری و رعد و برق و در ارتفاعات غرب استان بارش برف را شاهد خواهیم بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۱ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای هشت درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

آقایی گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به یک درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 411664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.