توزیع ۳۰ هزار نهال در بین شهروندان اصفهانی

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان این که امسال برنامه‌های هفته درختکاری با شعار «درخت دوستی بنشانیم» برگزار می‌شود، گفت: تعداد ۳۰ هزار نهال در سه گونه خرمالو، به و نارنج برای توزیع مردمی در نظر گرفته شده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهرداری در راستای ترویج سنت حسنه درختکاری، هر سال نهال رایگان بین شهروندان توزیع کرده است.

وی افزود: با توجه به استقبال شهروندان از طرح توزیع رایگان نهال جهت توسعه فضای سبز خصوصی و بهره مندی از مزایای زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی آن، در راستای ساماندهی بهتر این طرح و تسهیل کار شهروندان برای ششمین سال متوالی طرح ثبت نام الکترونیکی توزیع نهال را اجرا کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شعار هفته درختکاری امسال را «درخت دوستی بنشانیم» عنوان کرد و افزود: این شعار بر اساس پویش سراسری درختکاری در کشور است.

وی با اشاره به نوع و تعداد نهال‌ها جهت توزیع مردمی اظهار کرد: تعداد ۳۰ هزار نهال در سه گونه خرمالو، به و نارنج در نظر گرفته شده است.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: نوع نهال‌های انتخابی بر اساس درخواست‌های مردمی هنگام توزیع نهال در سال‌های گذشته، از نهال‌های مثمر انتخاب شده و تعداد نهال‌ها برای توزیع نیز بر اساس جمعیت هر منطقه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان این که مهلت ثبت نام توزیع نهال از روز هشتم تا ۱۲ اسفند ماه تعیین شده است، گفت: ثبت نام از طریق وب سایت سازمان پارک‌ها به نشانی park.isfahan.ir امکان‌پذیر است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اظهار کرد: روز ۱۵ تا ۲۲ اسفندماه در محل‌های مشخص شده در فرم‌های ثبت نام در سایت (صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با ارائه کد ملی و کد رهگیری) توزیع نهال  انجام می‌شود.

وی با بیان این که سال گذشته برای نخستین بار دو خدمت تحویل نهال در منزل و کاشت آن به شهروندان ارائه شد که با توجه به استقبال خوب مردم، امسال نیز این دو خدمت ارائه می‌شود، افزود: در صورتی که شهروندان تمایل داشته باشند می‌توانند پس از مطالعه شرایط (جهت پرداخت مبلغ مصوب) و وارد کردن آدرس دقیق، نهال ثبت نامی خود را در منزل دریافت کرده و یا توسط عوامل اجرایی، نهال مورد نظر در حیاط منزل آنها کاشته شود.

مرتضایی‌نژاد با بیان این که مجموع نهال‌های درخواستی در هر ثبت نام برای هر شهروند دو اصله است، گفت: تعیین محل دریافت نهال بر اساس منطقه بوده که شهروندان پس از انتخاب دقیق منطقه محل زندگی خود نام محل دریافت را مشاهده خواهند کرد.

وی تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه گل‌ها و گیاهان مختلف همه روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۴ با شماره ۳۶۲۶۰۰۳۳ (کلینیک گیاه‌پزشکی سازمان پارک‌ها و فضای سبز) تماس بگیرند.

کد خبر 411652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • عباسعلی ااصفهانیزاده US ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    اول ین ساعت تماس گرفتم نوست ظرفیت تکمیل یاد فروش اینترنتی خودرو افتادم
  • مهدی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۲
    0 0
    نهال