دستورالعمل‌های اتوبوسرانی اصفهان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: جلسه مدیریت بحران این شرکت شب گذشته برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزار شد که در آن دستورالعمل‌هایی در دستور قرار گرفت.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در جلسه شب گذشته مقرر شد دستورالعمل برای راهبران و پرسنل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان آماده و اطلاع‌رسانی لازم صورت گیرد و این دستورالعمل داخل اتوبوس‌ها و مکان‌های عمومی نصب شود.

وی با بیان اینکه پیگیری دستورالعمل اداره بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، پیگیری مایع ضدعفونی کننده و بهداشتی با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی انجام و از امشب ضدعفونی کردن اتوبوس‌ها آغاز خواهد شد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه ادامه داد: روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه باید پیگیر تمامی مستندات و گزارش اقدامات انجام شده به صورت گسترده شود و اطلاع رسانی لازم را به مردم انجام دهد.

وی باز گذاشتن پنجره اتوبوس‌ها در شب هنگام را از دیگر تصمیمات گرفته شده در جلسه مدیریت بحران عنوان کرد و گفت: مقرر شده سیستم ثبت انگشت تا اطلاع ثانوی انجام نشود و پرسنلی که بیماری دارند سرکار حاضر نشوند و با تأیید پزشک، اطلاع رسانی لازم انجام شود؛ همچنین پاکبانان و نیروهای نظافت حتماً از ماسک استفاده کنند.

وی با بیان اینکه بازرسان کارت بلیت حتماً باید از دستکش و ماسک استفاده کنند و در صورت تأیید شدن موارد نیز ایستگاه‌های BRT نیز توسط خدمات شهری مناطق ضدعفونی می‌شود، افزود: عوامل باجه‌های فروش کارت بلیت باید دستکش و ماسک تهیه کرده و راهبران نیز در حال رانندگی از دستکش استفاده کنند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه مقرر شد اطلاع‌رسانی به راهبران امروز (شنبه) انجام شود و از تاریخ چهار اسفند صبحانه به صورت پک آماده و تحویل ناوبران شود، ادامه داد: نظافت کامل تمام اتوبوس‌ها و پاک‌سازی بدنه و داخل اتوبوس‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شهردار اصفهان برای آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی و سایر فضاهای عمومی شهری در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و افزایش آمادگی شهر هفت دستور ویژه صادر کرد از امشب تمامی اتوبوس‌های شهر ضدعفونی می‌شود.

افتخاری گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مقرر شد کارگاه آموزشی جهت چگونگی نظافت اتوبوس‌ها و پایانه‌ها توسط نیروهای بهداشت و واحد آموزش انجام شود.

وی تاکید کرد: انجام این اقدامات ضمن پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، باعث افزایش اطمینان خاطر مسافران و استفاده‌کنندگان از حمل و نقل عمومی شهر می‌شود.

کد خبر 411641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.