۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
سایه کرونا روی سر لیگ برتر

به نظر می‌رسد شیوع کرونا در سطح کشور به زودی اثراتی همچون کم شدن تماشاگران را خود روی لیگ برتر خواهد گذاشت.

مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - شنبه سوم اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "سروش رسید کی‌روش هم می‌رسد" از رسیدن کی‌روش اسنتلی و سروش رفیعی به بازی با پرسپولیس خبرداد، خبری که نوید یک تقابل جذاب برای سروش و پرسپولیس را می‌دهد و هافبک خلاق طلایی پوشان باید مقابل تیم سابق خود نشان دهد که پرسپولیس در از دست دادن او اشتباه بزرگی را مرتکب شده است.

"گل" با عنوان "سایه کرونا روی سر لیگ برتر" از توصیه‌های پزشکی رئیس فدراسیون پزشکی در خصوص شیوع کرونا در ایران نوشت، اظهاراتی که در آن فدراسیون پزشکی توصیه کرده است قمی‌ها برای دیدن بازی‌های لیگ برتر به شهر دیگری سفر نکنند، این در حالی است برخی زمزمه‌ها در خصوص تعطیلی مقطعی لیگ برای جلوگیری از شیوع کرونا نیز به گوش می‌رسد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "ساز کوک ایرانی" به عملکرد فوق العاده ارسلان در استقلال و برتری آمار او نسبت به دیاباته و تیام پرداخت، عملکردی که شاید موجب تغییر سیستم بازی استقلال نیز بشود و فرهاد مجبور شود به سیستم بازی استرا دست بزند و استقلال را با سه مهاجم روانه مسابقات کند.

"هدف" با عنوان "مهندس شیخ سلمان" به موضوع محرومیت دو ماهه بغداد بونجاح پرداخت، محرومیتی که مهاجم السد را به بازی برگشت با سپاهان می‌رساند، این در حالی است که این بازیکن بازی رفت با سپاهان را نیز در ترکیب السد قرار داشت و بعد از بازی با سپاهان محرومیت او اعمال شد.

"ایران ورزشی" با عنوان "آقای حاشیه" به شعله ور شدن دوباره حواشی آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی سرخ‌ها پرداخت، حواشی که باعث شد تا این بازیکن در تمرینات قبل از بازی حساس پرسپولیس مقابل سپاهان غایب باشد، این در حالی است که استوکس وقتی در تراکتور نیز عملکرد درخشانی داشت با ایجاد حواشی عجیب و غریب از این باشگاه جدا شد.

"پیروزی" با عنوان "اسفند ۶ تایی‌ها" از تقابل‌های اسفندماه پرسپولیس و سپاهان نوشت، ماهی که در آن پرسپولیس پیروزی‌های خوبی مقابل طلایی پوشان به دست آورده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "پیام یکشنبه نشان می‌دهد رئیس کیست" به تقابل دیدنی و حساس نیازمند و بیرانوند در بازی پرسپولیس و سپاهان پرداخت، جایی که دو دروازبان برتر یکسال اخیر ایران باید شایستگی خود را مقابل یکدیگر ثابت کنند.

"سبز سبزم" با عنوان "مهار ارسلان؟ سخته ولی حله" از اظهارات وحید محمدزاده قبل از مصاف ذوب آهن و استقلال نوشت، مصافی که اولین بازی بزرگ ذوب آهن با رادولوویچ است و این مربی به دنبال بردی بزرگ در آزادی است.

کد خبر 411621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.