ساماندهی باغ فدک برای نوروز ۹۹

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی مجموعه گردشگری باغ فدک با اعتباری در حدود ۹۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باغ فدک به عنوان تنها محل اسکان موقت روباز میزبان مسافران چادر خواب است.

وی افزود: از زمانی که مدیریت شهری برای اسکان موقت مسافران در باغ فدک متمرکز شد، هرسال بخشی از اقدامات زیربنایی مورد نیاز برای حضور و اسکان مسافران همچون احداث سرویس‌های بهداشتی، سکوهای نصب چادر، ظرف‌شویی‌ها و آبخوری‌ها انجام شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: برای نوروز ۹۹ سعی شده تعمیرات و بازسازی امکانات باغ فدک تا ۲۰ اسفندماه انجام و از روز ۲۷ اسفند همزمان با آغاز رسمی فعالیت ستاد تسهیلات خدمات سفر شهر اصفهان، پذیرای مسافر باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح تعریض خیابان لاله یک باغ فدک، گفت: عرض خیابان لاله یک باغ فدک در حال حاضر سه متر است که با تعریض آن، آسفالت این گذر در عرض شش متر انجام خواهد شد تا هنگام اسکان موقت مسافران، تردد سایر افراد از این گذر با مشکل همراه نباشد.

شاطوری ادامه داد: در ارتباط با بازارچه، پارکینگ، فضاهای تفریحی و سایر مواردی که باید برای آن انتخاب پیمانکار انجام می‌شد، مناقصه برگزار و انتخاب پیمانکار نیز انجام می‌شود تا با استقرار پیمانکار امکان استفاده از این خدمات برای مسافران فراهم باشد.

وی با بیان اینکه در صورت نبود مشکل سعی بر گسترش دریاچه باغ فدک داریم، اظهار کرد: در صدد آبگیری دریاچه باغ فدک برای ایام نوروز هستیم تا این فضای زیبا و مفرح در اختیار شهروندان و مسافران نوروزی قرار گیرد.

کد خبر 411616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.