خرید یکصد دستگاه اتوبوس یورور ۴ اسکانیا برای اصفهان

شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه در شرایط کنونی و علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسایل مالی، شهرداری اصفهان یکصد دستگاه اتوبوس یورور چهار اسکانیا را خریداری کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی صبح امروز _شنبه سوم اسفندماه ۹۸_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: روز گذشته یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور باشکوه مردم اصفهان برگزار شد که ضمن تبریک به تمام منتخبان، امیدواریم با همت و درایت آنها شاهد تحولات مثبت باشیم.

وی با بیان اینکه از روزهای پایانی هفته گذشته که خبر ابتلاء به ویروس کرونا منتشر شد، در شهرداری اصفهان مقرر شد اقدامات پیشگیرانه و ضروری اولیه برای افزایش آمادگی شهر جهت صیانت از شهروندان انجام شود، تصریح کرد: البته متولی اصلی انجام اقدامات، وزارت بهداشت است و شهرداری در همکاری و تصمیمات وزارتخانه به شکل لازم یاری‌گر خواهد بود.

شهردار اصفهان افزود: شهرداری به نوعی اقداماتی را که در تصمیمات وزارتخانه بهداشت اتخاذ می‌شود، اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات پیشگیرانه انجام شده توسط شهرداری اصفهان، خاطرنشان کرد: در طول دو روز گذشته اقدامات هفتگانه‌ای اعلام و سازمان‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شهرداری موظف شدند براساس ابلاغ صورت گرفته، اقدامات ضروری اولیه را به سرعت انجام دهند.

نوروزی ادامه داد: از جمله این اقدامات ضدعفونی‌کردن اتوبوس‌ها و فضاهای مترو تا حد امکان، اقدامات آموزشی، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی برای استفاده‌کنندگان از سرویس‌های حمل و نقل عمومی و مراجعه‌کنندگان به واحدهای مختلف شهرداری، افزایش نظافت فضاهای ویژه از جمله سرویس‌های بهداشتی و نصب دستگاه‌های ضدعفونی کننده در ورودی فضاهای اداری شهرداری و استفاده از ظرفیت فرهنگ‌سراها برای ارائه آموزش‌های لازم به شهروندان است.

وی تاکید کرد: این اقدامات از دو روز پیش با صدور و ابلاغ دستورات هفتگانه، آغاز و بخشی از آنها انجام شده و بخشی در دست اجرا است که امیدواریم همه مردم با رعایت موارد بهداشتی همکاری و مشارکت کنند تا پیشگیری خوبی داشته باشیم و دلسوزانه به سلامت یکدیگر کمک کنیم.

شهردار اصفهان با بیان اینکه باید تلاش و نگاه شهرداری به سمت انجام اقدامات پیشگیرانه باشد، گفت: از تمام شهروندان انتظار می‌رود به مواردی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود، با دقت توجه کنند.

وی با اعلام خبری خوش برای مردم شهر اصفهان، اظهار کرد: خوشبختانه در شرایط کنونی و علی‌رغم مشکلات ناشی از تحریم‌ها و مسائل مالی، شهرداری اصفهان یکصد اتوبوس یورور چهار اسکانیا را خریداری کرد که از دو روز پیش تاکنون ۴۰ دستگاه اتوبوس وارد شده است.

نوروزی اظهار امیدواری کرد: با ورود اتوبوس‌های جدید و بازسازی سایر اتوبوس‌ها، شاهد کاهش آلودگی‌ها، بهبود وضعیت حمل و نقل درون شهری و رفاه هرچه بیشتر، آرامش و آسایش شهروندان باشیم.

کد خبر 411611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.