تشکیل اتاق اطلاع‌رسانی کرونا در وزارت بهداشت

سخنگوی دولت گفت: برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع‌رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ربیعی در صفحه توئیتر خود با بیان اینکه کرونا به همان اندازه که مسأله بهداشتی باشد، مسأله‌ای اجتماعی-سیاسی است، نوشت: کرونا ویروس کوری است که مرزهای طبیعی و اجتماعی را به رسمیت نمی‌شناسد؛ بین دولتی و مردمی، نظامی وغیرنظامی، اصلاح‌طلب و اصولگرا، بالاشهری وپایین‌شهری، زن ومرد، این قوم یا آن قوم و… تمایزقائل نمی‌شود.

وی افزود: مقابله با این بیماری پروژه مشترک مردم و حاکمیت سیاسی است. با مشارکت و اعتماد به نظام سلامت، درکنار اطلاع‌رسانی دلسوزانه و ایجاد شفافیت و عمل به توصیه‌های وزارت بهداشت می‌توانیم دروازه‌های شیوع ویروس را ببندیم و با مشارکت همگانی برای مقابله با ویروس کور متحد شویم.

سخنگوی دولت ادامه داد: هیچکس در امان نیست و تنها در سایه اعتماد، مراعات و مراقبت، می‌توان دیواری برای دفاع در برابر این ویروس ایجاد کرد. مشارکت ملی توأم با اعتماد به یکدیگر است که مقابله با این بیماری ممکن می‌شود. وقتی موفق خواهیم شد که همه فکر کنند "کرونا مساله همه ماست."


وی اضافه کرد: برای اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف، از فردا اتاق اطلاع‌رسانی کرونا با حضور خبرنگاران در روابط عمومی وزارت بهداشت تشکیل می‌شود. اطلاع‌رسانی غیرمسئولانه‌ای که از سوی برخی صورت می‌گیرد به مردم و اقدام مشترک همگی ما و حل مساله هیچ کمکی نمی‌کند.

ربیعی افزود: ما به مشارکت ملی نیازداریم وبه یاد داشته باشیم که با ویروسی بی‌تفاوت نسبت به هر تفاوت اجتماعی وانسانی روبرو هستیم. از نزدیک شاهدم وزارت بهداشت با صداقت و شفافیت کامل در مواجهه بااین ویروس عمل می‌کند.آن‌ها که بی‌اعتمادی می‌پراکنند، رفتاری غیرسازنده وغیرخیرخواهانه انجام می‌دهند.

کد خبر 411565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.