گلپایگانی: نماد بزرگ مبارزه علیه کفر، انتخابات است

رئیس‌ دفتر رهبر انقلاب اسلامی نماد بزرگ این مبارزه علیه کفر را انتخابات عنوان کرد و گفت: معنای حضور این همه مردم و برگ رای تک تک افراد، تجدید بیعت با نظام و اسلام است.

به گزارش ایمنا، حجت‌الاسلام «محمد محمدی گلپایگانی» عصر امروز جمعه پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبرنگاران از دست‌اندرکاران انتخابات تشکر کرد و اظهار کرد: برگزاری انتخابات امری استرس‌زا و دلهره آور است چون بازتاب جهانی دارد.

وی با یادآوری جنگ خندق و فرمایش پیامبر افزود: مانند جنگ خندق امروز هم تمام کفر در مقابل تمام اسلام ایستاده است. سردمدار کفر در دنیای امروز آمریکا و ایادی اش در اروپا و برخی کشورهای منطقه هستند که علیه اسلام کمر بسته‌اند و امروز تنها کشوری که می‌گوید "لا اله الا الله، محمد رسول الله" ایران است. اگر جنگ خندق تنها یک روز بود، مبارزه ملت ایران با کفر چهل سال ادامه داشته است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: جرم ما این است که سر تعظیم در مقابل استکبار فرود نمی‌آوریم که نماد بزرگ این مبارزه علیه کفر، انتخابات است. این انتخابات‌ها برای کفر جهانی ناگوار است و معنای حضور این همه مردم و برگ رأی تک تک افراد، تجدید بیعت با نظام و اسلام است.

گلپایگانی راز مقاومت ایران را بصیرت فوق العاده مردم و ملت ایران عنوان کرد و افزود: نمونه این بصیرت در تشییع جنازه تاریخی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، نشان داده شد که نه تنها در شهرهای ایران بلکه در شهرهای مختلف عراق هم جلوه‌گری کرد.

وی به بیانات رهبر انقلاب اسلامی و حضور ده‌ها میلیون نفر در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی گریزی زد و گفت: سردار سلیمانی سرباز مخلص بود و مردم با بصیرت ایران این اخلاص را درک کرده بودند و حتی کسانی که ظاهر درستی هم نداشتند در مراسم تشییع او زار زار گریه می‌کردند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با ذکر اهمیت مشارکت در انتخابات گفت: حضرت آقا فرمودند که شرکت در انتخابات وظیفه شرعی است. این به آن معناست که شرکت در انتخابات مانند نماز یک تکلیف شرعی است و باید به آن عمل کرد.

کد خبر 411538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.