عرف: وضعیت مشارکت در سطح کشور خوب است

رئیس ستاد انتخابات کشور از عملکرد قابل قبول دستگاه‌های احراز هویت خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف معاون سیاسی و و رئیس ستاد انتخابات کشور در گفت و گوی زنده با شبکه یک سیما با اظهار اینکه با استفاده از سامانه‌های جدید الکترونیکی، به نحو هوشمند مساله احراز هویت‌ها را رصد می‌کنیم، اظهار کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته تا الان مشخص شده که بهره برداری از این دستگاه‌ها در ۳۱ استان کشور، عملکردی حدوداً ۱۰۰ درصدی داشته است.

وی افزود: البته در برخی استان‌ها این شرایط عملکردی مناسب به ۱۰۰ درصد هم رسیده است؛ لذا دستگاه‌های الکترونیکی تاکنون به درستی کارشان را در احراز هویت‌ها انجام داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: کارکرد اصلی دستگاه‌های احراز هویت این است که بتوانیم همه مراکز شعب اخذ رأی گیری را از مرکز رصد و کنترل کنیم.

عرف در خصوص میزان مشارکت مردمی نیز گفت: طبق آمارها میزان مشارکت از مرز دو رقمی عبور کرده و امید داریم با حضور حداکثری مردم، روزی باشکوه را در کشور رقم بزنیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار و اطلاعات، مشارکت خوبی در همه نقاط کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی شده و تمام تلاش ما و همکاران‌مان در وزارت کشور و نهادهای تابعه، معطوف به این است که این میزان مشارکت به حد مطلوب برسد.

کد خبر 411514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منصورجاوید IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۲
    0 0
    "میزان مشارکت از دورقمی عبور کرده" یعنی بیشتر از ۱۰۰درصد رای داده اند؟!