حضور ۲۵ درصدی مردم لنجان در انتخابات/ نگرانی در مورد بیماری کرونا در شهرستان وجود ندارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: حدود ۲۵ درصد از واجدان شرایط حضور در انتخابات این شهرستان تا حدود ساعت ۱۳ در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور یافته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، کمال نوری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در روزهای گذشته تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان اندیشیده شده است، اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌گرفته در ستاد هماهنگی امور اجرایی حوزه انتخابیه لنجان و با همکاری هیئت نظارت، هیئت اجرایی و هیئت بازرسی شهرستان از ساعت شش صبح امروز فعالیت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای اعزام صندوق‌ها به شعب اخذ رأی انجام شد و رأس ساعت هشت تعداد ۱۳۹ شعبه اخذ رأی فعالیت خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه تدابیر لازم در شعبه‌های انتخاباتی اتخاذ شده تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در کمال صحت، سلامت، دقت و امنیت برگزار شود، افزود: از مدت‌ها قبل تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی قانون‌مند در شهرستان لنجان فراهم شده و با همکاری عوامل انتظامی و اجرایی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در امنیت کامل در حال اجرا است و تاکنون نیز مشکل و یا تخلف خاصی گزارش نشده است و هیچ مشکلی در این زمینه نداریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: بر اساس آمار ارائه شد در سامانه جامع انتخابات، حدود ۲۵ درصد از واجدان شرایط حضور در انتخابات شهرستان تا حدود ساعت ۱۳ در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کرده‌اند.

وی ادامه داد: بنا بر گزارش‌های ارائه شده میزان مشارکت خوب بوده و پیش بینی می‌شود بعد از ظهر نیز سطح مشارکت مردم شهرستان لنجان بیشتر شود؛ از این رو درخواست داریم مردم در ساعات باقی‌مانده به وقت پایانی انتخابات به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و رأی خود را به صندوق‌ها بیندازند و حضور خود در شعب را به علت شرایط آب و هوایی به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

نوری با بیان اینکه اجباری برای ثبت اثرانگشت در این دوره از انتخابات وجود ندارد، گفت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور به دلیل وجود دستگاه احراز هویت استفاده از استامپ برای رأی دادن اجباری نیست و با هماهنگی که با ستاد انتخابات استان اصفهان و هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان لنجان انجام شد الزامی برای استفاده از استامپ برای رأی دادن وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان شهرستان لنجان نگرانی بابت بیماری کرونا نداشته باشند؛ چراکه هیچ‌گونه گزارشی در خصوص این بیماری ارائه نشده و اطلاع رسانی‌های لازم نیز از طریق شبکه بهداشت شهرستان در این خصوص انجام‌گرفته است.

کد خبر 411499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.