حضور امروز مردم پای صندوق‌های رأی نشانه ایمان، اقتدار و عظمت است

شاهین شهر و میمه – امام جمعه دولت آباد گفت: حضور با شکوه و بی نظیر مردم پای صندوق‌های رأی سبب اقتدار کشور و نظام است و همه باید در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین‌شهر و میمه، حجت‌الاسلام سید حسین محمودآبادی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: حضور با شکوه امروز مردم پای صندوق‌های رأی اقتدار و عظمت برای کشور ارمغان می‌آورد.

وی گفت: در حال حاضر در سراسر کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است و اگر کسی تا این ساعت رأی نداده است، حتماً شرکت و سرنوشت خود را مشخص کند.

امام‌جمعه دولت آباد افزود: تفاوت حضور در انتخابات در نظام اسلامی با نظام‌های دیگر این است که شرکت در انتخابات تأیید نظام اسلامی است و خداوند مزد و اجر به این اقدام می‌دهد ولی در نظام‌های دیگر اگر گناه نداشته باشد هیچ اجر و ثوابی ندارد.

وی گفت: این انتخابات در یک زمان حساس در حال برگزاری است، چون دشمن سخت‌ترین و ظالمانه‌ترین تحریم‌ها را اعمال کرده است اگر حضور حداکثری در انتخابات باشد، دشمن به این نتیجه می‌رسد که تحریم‌ها اثر ندارد و اگر حضور کم‌رنگ باشد دشمن به این نتیجه می‌رسد که تحریم‌ها و فشارها اثر دارد و فشارها را بیشتر می‌کند.

محمودآبادی تصریح کرد: یکی از وجوه مبارزه با دشمن، حضور پای صندوق رأی است، هر رأی که داخل صندوق می‌افتد تیری است که به طرف دشمن پرتاب می‌شود اگر کسی کوتاهی بکند و در انتخابات شرکت نکند، فردای قیامت نمی‌تواند جواب شهدا را بدهد، چرا که شهدا می‌گویند: ما جان خودمان را فدای انقلاب و نظام و امنیت شما کردیم چرا شما کوتاهی کردید و این حداقل اقدام را انجام ندادید، پس همه شرکت کنیم و دیگران را هم تشویق به شرکت کنیم.

وی گفت: برخی از افراد ممکن است از وضع اقتصادی ناراحت باشند، ولی حفظ نظام از اوجب واجبات است، نظامی که خون هزاران شهید پای آن ریخته شده است، باید حفظ شود، چون یاری این نظام، یاری دین خداست و یقیناً برکات و رحمت خداوند شامل حال این مملکت خواهد شد.

کد خبر 411497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.