حضور با شکوه سمیرمی‌ها پای صندوق های رای

مردم شهرستان سمیرم بار دیگر با حضور خود در ساعات اولیه انتخابات مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای از جنس حضور آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، اولین جمعه از آخرین ماه امسال بسیار متفاوت و همراه با شور و شوقی با شکوه در سمیرم آغاز شد و شاهد حضور همه اقشار جامعه برای ساختن آینده خود بودیم؛ از پیر و جوان گرفته تا کارمند و کارگر و...

مردم و مسئولان این شهرستان همچون همیشه با گام‌هایی استوار پیش از آغاز فعالیت شعب اخذ رأی در پشت درهای بسته حضور خود را اعلام کرده و با این حضور کم نظیر خود پاسخی قاطع به دشمنان این مرز و بوم دادند و به آنان فهماندند که هرگز حتی فکر تعرض به این سرزمین را در ذهنشان پرورش ندهند.

یکی از زیباترین صحنه‌های امروز حضور پر نشاط رأی اولی‌هایی بود که با لبانی خندان پا به عرصه انتخابات گذاشته بودند و برای اولین بار می‌خواستند در تعیین آینده خود نقشی مهم‌تر از قبل را ایفا کنند.

شرکت کنندگان امسال انگشت جوهری خود را با افتخار نشان می‌دادند و در چشمانشان شوق آینده سازی به وضوح قابل مشاهده بود.

مریم سامی یکی از رأی اولی‌ها با احساسی وصف ناشدنی گفت: امسال با توجه و شاخص‌های ولایت پذیری و میهن دوستی کاندیدها و با استفاده از تبلیغات آنها انتخاب خود را بر روی برگه رأی نوشتم و امیدوارم نماینده‌ای انتخاب کرده باشم که نام و شهرت شهرستانم را بیش از پیش بالا برده و به جوانان این خطه توجه درخوری داشته باشد.

وی دلیل حضور اول وقت خود را شور و اشتیاق بیش از اندازه اعلام کرد و گفت: همچون نخستین روز مدرسه از مدت‌ها پیش منتظر امروز بودم و دل در دلم نبود. خوشحالم امروز در صحنه حضور داشتم و اولین رأی خودمم

به سراغ یکی از ریش سفیدان حاضر در حوزه انتخابیه رفتم، او که با عصایی چوبی و دستان لرزان خود را در آغازین لحظات صبح برای رأی دادن به پای صندوق‌های رأی رسانده بود. علی امیدی گفت: رأی دادن دفاع از خون پاک هزاران شهید است، نمی دانم غربی‌ها از جان ما چه می‌خواهند، از یکسو جوانان ما را از تحصیل و رشد بازداشته و منحرف می‌کنند و از یک سو پس از این همه مشکلات اقتصادی و دیگر مشکلاتی که برای ما درست کرده‌اند برای ما تکلیف مشخص می‌کنند که چه کسی را در رأی خودمان بنویسیم.

وی بعد از کمی تأمل گفت: ما ایرانی‌ها خودمان به حدی رسیده‌ایم که خوب و بد را بشناسیم و همیشه به حرف‌های آنان دست رد خواهیم زد و نخواهیم گذاشت این انتخابات و این انقلاب بازیچه دست مستکبرین شود.

مردم سمیرم این بار هم با حضور خود شایستگی خود در پیروی از ولایت و حمایت از انقلاب را به نمایش گذاشتند.

کد خبر 411490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.