طباطبایی نژاد: حضور در انتخابات جهاد است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: امروز هر کسی که حق رای دارد باید به پای صندوق‌ها بیاید و رای بدهد چراکه امروز رای دادن تیری در چشم دشمن و جهاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نمازجمعه امروز _ دوم اسفندماه ۹۸_ با بیان اینکه مؤمن صفاتی چون شکرگزاری، ذکر و یاد خدا، توکل به خدا و امانت داری دارد، اظهار کرد: مؤمن باید به پیمان خود با خدا عمل کند و در همه مراحل امانت‌دار باشد؛ تمام اعضا و جوارح که خداوند به انسان داده یک امانت است که باید با آن مراعات کرد.

وی ادامه داد: خیانت در امانت یعنی امانت را در راهی غیر از راه صحیح مصرف کردن، چشم، گوش، بدن، جایگاه، قدرت و… همه امانت خداوند است، حال مؤمن باید به این امانت‌ها، خیانت نکند همچنین سبک زندگی آنها نیز به گونه‌ای باشد که به دستورات الهی و اخلاقی عمل شود.

باید به فرد صالح رأی داد

وی خاطرنشان کرد: امروز هر کسی که حق رأی دارد باید به پای صندوق‌ها بیاید و رأی بدهد، رأی دادن تیری در چشم دشمن و جهاد است.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه باید به فرد صالح رأی داد، تصریح کرد: باید در انتخاب خود دقت داشته باشیم و با تحقیق و رصد صحیح به افراد اصلح رأی دهیم، رای‌ها نباید بر اساس خط‌های سیاسی، همشهری، هم‌محله‌ای بودن و یا از این دست انتخاب‌ها باشد، فرد اصلح صادق، مدیر و مدبر است.

وی ادامه داد: انتخابات برای دشمن بسیار مهم است و آن‌ها تمام تلاش خود را برای ایجاد اخلال انجام می‌دهند.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به انتخابات سال ۸۸ گفت: در انتخابات سال ۱۳۸۸ شاهد بودیم که مردم با حضور پرشور خود حماسه آفریدند، اما دشمنان نتواستند این همدلی را ببینند و فتنه‌ای را به راه انداختند.

وی تصریح کرد: شب گذشته و در حالی که هنوز انتخابات برگزار نشده بود، آمریکا پنج تن از اعضا شورای‌نگهبان را تحریم کرد، دشمنان این مرز و بوم دیگر چیزی برای تحریم ندارند به همین خاطر افراد را تهدید می‌کنند.

طباطبایی‌نژاد با بیان اینکه آمریکا ملت ایران را تحریم کرده و نمی‌گذارند حتی تجهیزات پزشکی و دارو وارد کشور شود، افزود: تحریم برای ایران نعمت بود چراکه باعث رشد و خودکفایی کشور در زمینه‌های مختلف شد.

کد خبر 411475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.