محمدی: شایعات کرونا هم نتوانست جلودار مشارکت مردم باشد

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه دشمنان ما از هر ابزاری برای مایوس کردن مردم از شرکت در انتخابات استفاده می‌کنند، گفت: شایعات مرتبط با ویروس کرونا نیز نتوانسته از حجم مشارکت این مردم بکاهد.

کوروش محمدی در حاشیه حضور در شعب اخذ رأی و در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فضای تبلیغاتی شهر در روزهای گذشته، اظهار کرد: دشمنان کشور حجم زیادی از تبلیغات منفی برای تحریم انتخابات از سوی مردم را تدارک دیدند.

وی افزود: انتظار ما همین کنش مردم است و مردم با حضور این‌چنینی خود پاسخ دندان‌شکنی به تلاش دشمنان خود در خارج از مرزهای ایران دادند.

عضو شورای شهر اصفهان تصریح کرد: خوشبختانه به رغم اینکه هنوز در ساعات اولیه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، جمعیت قابل‌توجهی برای مشارکت در انتخابات به پای صندوق‌های رأی آمده است و این در حالی است که در انتخابات‌های گذشته مردم در ساعات پایانی انتخابات حضور پرشورتری داشتند.

محمدی اضافه کرد: شاهد تشکیل صفوف طولانی با شکوهی از مردم در این انتخابات هستیم که بی‌سابقه است و این حضور پرشور نشان‌دهنده اعتماد و توجه مردم به انتخابات است.

وی ادامه داد: برنده اصلی انتخابات همین مردم هستند، ما برای انتخابات برنده‌ای غیر از مردم نمی‌شناسیم و خروجی انتخابات دقیقاً همان خواست و اراده مردم است و یکی از اصول مشارکت مردم، لبیک گویی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی است و انتخابات برای مردم ما یک عرصه ملی و اجتماعی است.

رئیس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم، خاطرنشان کرد: دشمنان ما از هر ابزاری برای مأیوس کردن مردم از شرکت در انتخابات استفاده می‌کنند و شایعات مرتبط با ویروس کرونا نیز نتوانسته از حجم مشارکت این مردم بکاهد.

محمدی افزود: مردم با رعایت کامل مسائل بهداشتی و حضور پرشکوه خود پاسخ کوبنده‌ای به برنامه‌ریزی‌های دشمنان دادند.

کد خبر 411460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.