هاشمی: سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است

رئیس شورای شهر تهران گفت: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است الان نگاه جهانی به ایران است و سرنوشت ایران به این انتخابات بستگی دارد.

به گزارش ایمنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در حسینیه جماران و شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امام خمینی مجلس را در رأس امور دانسته و در گفته‌های امام خمینی انتخابات مجلس شورای اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در سرنوشت کشور دارد، ادامه داد: لازم است مردم در انتخابات شرکت کنند و باید بدانند که عدم شرکت در انتخابات یعنی کم اهمیت بودن نسبت به سرنوشت خودشان و اجازه دادن به دیگران برای اینکه کسانی که خودشان بخواهند به مجلس بفرستند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: لازم است مردم بیایند و از میان کاندیداهایی که وجود دارند و می‌توانند نقش مؤثری را در افکاری که آنها می‌خواهند داشته باشند، انتخاب خود را داشته باشند.

وی گفت: انتخابات از نظر جهانی نیز مهم است الان نگاه جهانی به ایران است و سرنوشت ایران به این انتخابات دوخته شده است و می‌خواهند بگویند انتخابات از رونق افتاده و مردم به سرنوشت نظامشان اهمیت نمی‌دهند هر چند مردم مشکلاتی دارند ولی این موضوع ربطی به حضور در انتخابات ندارد.

کد خبر 411456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Tasnim ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
    0 0
    سلول های بنیادی و پادتن. خیلی سریع با بیمارهای کرونا برخورد میکنه