فرماندار اعلام کرد: انصراف ۶ نامزد انتخاباتی در لنجان

فرماندار لنجان از انصراف شش داوطلب انتخابات نمایندگی مجلس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، خدامراد صالحی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور چشم‌گیر مردم این شهرستان از دقایق اولیه آغاز انتخابات در شعبه‌های اخذ رأی اظهار کرد: همانگونه که پیش بینی می‌شد شاهد تجدید میثاق دوباره مردم شریف شهرستان لنجان با نظام و انقلابِ در بزرگترین رویداد سیاسی سال ۱۳۹۸ هستیم. مردمی که آگاهانه برای ادای تکلیف به میدان عمل آمدند و بار دیگر تصویری زیبا از وحدت و همدلی را خلق کردند.

وی شهرستان لنجان را رنگین‌کمانی از قومیت‌های مختلف ایران اسلامی دانست و افزود: حضور نسل جوان آن هم از قومیت‌های مختلف در پای صندوق‌های رأی نویدبخش تحقق حماسه‌ای بزرگ برای ایران اسلامی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنجان تصریح کرد: اشتیاق رأی اولی‌ها برای خلق اولین تجربه سیاسی اجتماعی خود نیز در پای صندوق‌های رأی از دیگر نکات قابل‌توجه در ساعات اولیه آغاز انتخابات مجلس شورای اسلامی بود که نمایانگر برداشتن قدم‌های استوار نسل جوان کشور در گام دوم انقلاب است و قطعاً با بصیرت مثال‌زدنی ملت ایران سیلی محکمی به صورت دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی وارد خواهد شد.

وی یادآور شد: پس از اتمام روند تأیید صلاحیت‌ها ۲۴ نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لنجان برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی وارد عرصه رقابت با یکدیگر شدند که تا قبل از آغاز رأی‌گیری شش نفر از آنان از ادامه رقابت انصراف دادند و در مجموع ۱۸ نامزد انتخاباتی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

صالحی عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده ۱۳۹ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه لنجان در نظر گرفته‌شده که از این تعداد ۳۹ شعبه در بخش فولادشهر و ۳۲ شعبه در بخش باغبادران مستقر هستند؛ همچنین ۱۱۴ شعبه شهری و ۲۵ شعبه روستایی نیز پیش بینی شده که از این تعداد ۱۷ شعبه به صورت سیار در نقاط مختلف شهرها و روستاهای شهرستان لنجان مستقر خواهند شد تا مردم با کمترین دغدغه آرای خود را به صندوق‌ها بیندازند.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ نفر انتخابات را در حوزه انتخابیه شهرستان لنجان، مدیریت می‌کنند خاطرنشان کرد: بر اساس آمار منابع رسمی ۱۸۸ هزار نفر در لنجان واجد شرایط رأی دادن در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند که از این تعداد ۹۵ هزار مرد و ۹۳ هزار زن هستند.

سرپرست فرمانداری لنجان متذکر شد: از مردم همیشه در صحنه لنجان خواهشمندیم رأی دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند و در ۱۰ ساعت قانونی تعیین شده، بر سر صندوق رأی حاضر شوند.

کد خبر 411428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.