رضایی: استفاده از استامپ اجباری نیست

استاندار اصفهان گفت: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور به دلیل وجود دستگاه احراز هویت استفاده از استامپ برای رای دادن اجباری نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس رضایی صبح امروز _جمعه دو اسفند ماه_ در جمع اعضای ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار کرد: مردم بزرگوار استان امروز با رأی خود امنیت استان و کشور را تأمین می‌کنند. اصفهان در تمامی صحنه‌ها پیشتاز بوده است.

وی افزود: امروز ۳ ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از مردم استان همزمان با سراسر کشور در ٢٨٣٨ شعبه اخذ رأی حضور پیدا می‌کنند و ۶٠ هزار نفر نیز انتخابات را مدیریت می‌کنند. در این انتخابات ۱۷۰۴۰۰ نفر رأی اولی هستند.

استاندار اصفهان ادامه داد: برای هر صندوق اخذ رأی یک بازرس تعیین شده و اعضای شعب اخذ رأی نیز از مردم انتخاب شده‌اند.

رضایی افزود: مردمی که هنوز شناسنامه قدیمی دارند و شناسنامه آنها جای مهر ندارد می‌توانند از قسمت توضیحات برای رأی دادن استفاده کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور به دلیل وجود دستگاه احراز هویت استفاده از استامپ اجباری نیست.

استاندار اصفهان تصریح کرد: اعضای هیئت‌های اجرایی و شعب‌های اخذ رأی در ۵۶ حوزه اصلی و فرعی و در ٢٨٣٦ شعبه أخذ رأی حاضر شده و آمادگی کامل دارند. انتخابات از ساعت ٨ صبح آغاز شده و به مدت ١٠ ساعت ادامه خواهد داشت که بر اساس دستور وزیر کشور ممکن است تمدید شود.

وی از همشهریان در خواست کرد: رأی دادن را به ساعات پایانی شب موکول نکنند. امیدواریم مردم اصفهان مانند انتخابات‌های گذشته برگ رزینی به صفحات کتاب جمهوری اسلامی اضافه کنند.

کد خبر 411410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.