سرنوشت کشور با انتخاب فرد اصلح رقم می‌خورد

امام جمعه باغبادران گفت: سرنوشت کشور در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست خود مردم، با انتخاب فرد اصلح و با توجه به ملاک‌های بیان شده از طرف مقام عظمای ولایت رقم می‌خورد.

حجت الاسلام علیرضا فرهنگ در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از لنجان اظهار کرد: مقام معظم رهبری ملاک‌های انتخاب افراد اصلح را در سال‌های متمادی و در انتخابات مختلف ذکر فرموده‌اند از این رو مردم با توجه کامل به بیانات ایشان می‌توانند انتخابی آگاهانه داشته باشند.

وی تصریح کرد: متأسفانه همچنان برخی افراد تعصب و قومیت‌گرایی و گرایش به سلیقه‌های فردی و شغلی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند و از یک نماینده خاص حمایت می‌کنند که این مسئله با ملاک‌های اصلح و انتخاب آگاهانه منافات دارد.

امام جمعه باغبادران گفت: سرنوشت کشور در نظام جمهوری اسلامی ایران به دست خود مردم با انتخاب فرد اصلح و با توجه به ملاک‌های بیان شده از طرف مقام عظمای ولایت رقم می‌خورد.

فرهنگ اضافه کرد: انتخاب با بصیرت نیاز امروز و فردای جامعه است، اما اگر به هر دلیلی آنچه عده‌ای از جامعه نخواستند از صندوق بیرون آمد این مسئله نباید باعث اختلاف افکنی و تفرقه شود.

وی عنوان کرد: منتخب مردم شهرستان لنجان باید به این نکته توجه داشته باشد که نماینده همه مردم است و اینکه متأسفانه برخی نماینده‌ها بعد از انتخاب فراموش می‌کنند که نماینده همه مردم هستند خیانت به مردم است.

امام جمعه باغبادران خاطرنشان کرد: اینکه گروهی و قشری بخواهند نماینده‌ای را که انتخاب شده به نفع خود مصادره کنند نیز بازی سیاسی است، بر همین اساس نمایندگان منتخب حق ندارند خود را وام‌دار و زبان گروه و حزبی خاص بدانند.

کد خبر 411405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
    0 0
    شخصیت سازی و تربیت افراد متعهد و فعال و ایثارگر و عالم از وظایف حاکمیت است و طوری نباشد که دچار قحط الرجال شویم و افراد ناتوان یا سوءاستفاده گر مسئولیتها را متقبل و موجبات تخریب عقاید اسلامی شوند