رعایت اخلاق اسلامی مهم‌ترین رکن انتخابات است

امام جمعه فولادشهر گفت: در انتخابات مهم‌تر از کسب بیشترین رأی که پیروزی سیاسی است، پیروزی اخلاقی حائز اهمیت است از این رو کاندیداها و هوادارانشان باید به گونه‌ای عمل کنند که پیروز اخلاقی انتخابات باشند.

حجت الاسلام مسعود سرافراز در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از لنجان انتخابات مجلس شورای اسلامی را بسیار مهم و سرنوشت ساز دانست و اظهار کرد: ملتِ زنده، شاداب، بانشاط و فهیم ایران همچون دهه‌های گذشته در عرصه انتخابات حماسه ستودنی را خلق خواهند کرد و با حضور خود پای صندوق‌های رأی دشمنان را ناامید خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری انتخاباتی باشکوه نیازمند القای‬ روحیه، هیجان و نشاط مخصوص به دوره خود است، اما مسلماً این هیجانات باید کنترل‏شده باشد تا به دوران بعد سرایت نکند، ‬ زیرا جامعه در دوره کار و تلاش بعد از انتخابات برای رسیدگی به مسائل اساسی به آرامش نیازمند است.

امام جمعه فولادشهر تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پس از انتخابات برنامه‌ریزی دارد تا به بهانه انتخابات دست به ایجاد اختلاف زده و اهداف شوم خود را اجرایی کند از این رو باید همه مراقب توطئه‌های دشمن باشند تا پازل دشمن را تکمیل نکنند.

سرافراز ادامه داد: احتمال دارد که عده‌ای بخواهند از رقابت‌های انتخاباتی سو استفاده کنند و با طرح مسائل پوچ، دل‌ها را از یکدیگر جدا سازند و یا با تردید و توهّم و ایجاد ذهنیت‌ها، صحت و سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند، اما باید توجه داشت در انتخابات مجلس شورای اسلامی همه آنها که شرکت کنند اجر اخروی دارند.

وی عنوان کرد: در انتخابات مهم‌تر از کسب بیشترین رأی که پیروزی سیاسی است، پیروزی اخلاقی حائز اهمیت است از این رو کاندیداها و هوادارانشان باید به گونه‌ای عمل کنند که پیروز اخلاقی انتخابات باشند.

امام جمعه فولادشهر خاطرنشان کرد: اعتراض به روند انتخابات به ویژه روز رأی‌گیری، حق هر داوطلب و طرفداران ایشان است، اما اتهام زدن به دستگاه‌های مجری و ناظر و دیگر کاندیداها خلاف شرع و قانون است.

کد خبر 411403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.