بررسی وضعیت تجهیزات درمانی استان قم برای مقابله با کرونا

معاون پرستاری وزارت بهداشت جهت بررسی وضعیت آمادگی دانشگاه علوم پزشکی قم در رابطه با بیماری کرونا ویروس عازم این استان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت و درمان، مریم حضرتی در جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی قم و کمیته بحران به بررسی میزان تجهیزات پزشکی و لوازم حفاظت فردی دانشگاه پرداخت و جهت پیگیری موارد لازم جهت پاسخگویی بهتر در رابطه با بیماری کرونا ویروس قول مساعد داد.

وی توصیه‌های لازم برای تریاژ بیماران حاد تنفسی، پذیرش، بستری و ترخیص آنان ارائه داد و سپس از بیمارستان کامکار عرب نیا و بیمارستان فرقانی که فوکال پوینت بیماران حاد تنفسی استان قم است بازدید و با پزشکان و پرستاران و بیماران گفت و گو و از نحوه خدمت رسانی به بیماران بستری اطلاع حاصل کرد.

معاون پرستاری وزارت بهداشت در جلسه‌ای دیگر با حضور معاون درمان دانشگاه، مدیر پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری، معاون اورژانس ١١٥، مدیران خدمات پرستاری بیمارستان‌های استان قم، هیأت مدیره نظام پرستاری قم و کارشناسان کنترل عفونت ضمن تشکر از خدمات ارزنده‌ای که در این چند روز به بیماران توسط کادر درمان ارائه شده، توصیه‌های لازم را به مسئولان و رؤسای پرستاری استان متذکر شد.

کد خبر 411398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.