طغیانی: انتخابات یک فرصت است

رئیس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای شهر اصفهان گفت: اصل مشارکت وحدت ملی را نشان می‌دهد و از همین رو خارج از مرزهای کشور نیز به این انتخابات توجه خاصی دارند، وظیفه داریم از امیدهای حداقلی حمایت کنیم و به ویژه در شهر اصفهان انتخاب درستی را داشته باشیم.

شیرین طغیانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون مشارکت در انتخابات اظهار کرد: انتخابات یکی از محک‌های توسعه یافتگی تمامی جوامع در دوره معاصر است، اهمیت انتخابات به اندازه‌ای گسترده است که امروز ملاک سنجش جوامع در تحقق توسعه انتخابات است و قطعاً جامعه‌ای که در زمینه سیاسی، دمکراسی، فرهنگی و آزادی بتواند به انتخابات دست یابد در تمامی زمینه‌ها نیز می‌تواند موفق عمل کند.

وی افزود: انتخابات یک فرصت است، متأسفانه در حالی که در دوره‌های مختلف به دلایل متفاوتی در مورد بعضی از حوزه‌ها تنگ‌نظری‌های وجود داشته است، اما امروز فرصتی ایجاد شده است و اگر از فرصت‌های حداقلی خود استفاده نکنیم، ضرر خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون معماری، عمران و شهرسازی شورای شهر اصفهان ادامه داد: اصل مشارکت وحدت ملی را نشان می‌دهد و از همین رو خارج از مرزهای کشور نیز به این انتخابات توجه خاصی دارند لذا وظیفه داریم از امیدهای حداقلی حمایت کنیم و به ویژه در شهر اصفهان انتخاب درستی را داشته باشیم.

وی افزود: قهر با انتخابات مشکلی را حل نمی‌کند و مطمئناً مردم اصفهان با درایت خود همیشه در لحظه‌های ناامیدی در صحنه حضور داشتند و برای افکار خود و جامعه تأثیرگذار بودند و امیدواریم نتایج روز انتخابات به فرهنگ و توسعه کشور کمک کند.

کد خبر 411387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.