موسوی: حدود یک میلیون نفر در کل کشور برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بسیج شده اند

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: در حال حاضر مجموعه ای یک میلیون نفری در کل کشور آماده اخذ رای از مردم ایران هستند. امید این است با حضور پرشور و حداکثری مردم، روز باشکوهی را در کشور رقم بزنیم.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، سید اسماعیل موسوی در گفت و گوی زنده با شبکه خبر سیما اظهار کرد: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ۸ صبح جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه ۵۵ هزار شعبه در ۳۱ استان برای اخذ رأی از مردم ایران آماده شده، افزود: طبق قانون ۱۰ ساعت زمان رأی دادن است اما در صورت ضرورت، برای ساعاتی تمدید می‌شود.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور همچنین گفت: در حال حاضر مجموعه‌ای یک میلیون نفری در کل کشور آماده اخذ رأی از مردم ایران هستند. امید این است با حضور پرشور و حداکثری مردم، روز باشکوهی را در کشور رقم بزنیم.

موسوی همچنین راجع به آمار واجدین شرایط رأی دهی در انتخابات نیز گفت: واجدین شرایط شرکت در انتخابات فردا، بیش از ۵۷ میلیون و ۹۱۸ هزار نفر هستند که از این تعداد حدود سه میلیون نفر رأی اولی محسوب می‌شوند. وی همچنین گفت: کسانی می‌توانند رأی دهند که متولد ۲ اسفند ۸۰ و قبل از آن باشند.

کد خبر 411384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.