برگزاری دیر هنگام مجمع انتخابی به خاطر کار داشتن فدراسیون بود!

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: فدراسیون کار داشت و اداره کل نیز به جمع بند نمی‌رسید. در نهایت وزارت خانه به یک جمع بندی رسید و در اولین فرصت این مجمع را تشکیل دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر پورعلی امروز _ پنج شنبه ۱ اسفند ماه _ در حاشیه مجمع انتخابی هیئت بدنسازی استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دیروز نامه‌هایی دریافت کردیم که به دلیل عدم تفکیک آئین نامه‌ای، فرانک امانی اجازه حضور در مجمع را نداشت. در مجمع، من از وزارت خانه استعلام گرفتم همچنین هر دو کاندید که به مرحله دوم رسیدند اتفاق نظر بر حضور فرانک علیپور در مرحله دوم داشتند. ایشان در مرحله دوم حضور پیدا کردند. این اتفاق یک خرد جمعی بود. دوستان همه نظر بر ادامه مجمع داشتند و خوشبختانه در مرحله دوم نتیجه آرا به ۷ به ۱۰ شد.

رئیس فدراسیون بدنسازی در خصوص برگزاری دیرهنگام مجمع انتخابی هیئت بدن سازی استان اصفهان، تصریح کرد: فدراسیون کار داشت و اداره کل نیز به جمع بند نمی‌رسید. در نهایت وزارت خانه به یک جمع بندی رسید و در اولین فرصت این مجمع را تشکیل دادیم.

پور علی فرد در خصوص حق اعتراض کاندیدا و باطل کردن مجمع، گفت: با توجه به اینکه مجمع به صورت مشارکتی برگزار شد و استعلاماتی که از وزرات خانه و دفتر کل انجام شد این اتفاق نمی‌افتد.

کد خبر 411371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.