انتخابات نماد قدرت و پشتوانه نظام و کشور است

امام جمعه دولت آباد گفت: انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت و عظمت و شکوه نظام است.

حجت‌الاسلام سیدحسین محمودآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از برخوار، اظهار کرد: انتخابات یکی از مؤلفه‌های قدرت نظام و کشور است، هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر، باشکوه‌تر باشد، سبب افزایش اقتدار نظام می‌شود.

وی گفت: هر چه مشارکت و حضور مردمی در انتخابات‌ها بیشتر باشد، مسئولان مملکت با پشتوانه محکم‌تر برنامه‌های خود را عملی می‌کنند.

امام جمعه برخوار تصریح کرد: اهمیت برگزاری و حضور مردم در انتخابات در کشور ایران بیشتر است، چون نظام سیاسی ایران به لحاظ برخورداری از مبانی دینی، با نظام‌های رایج در دنیا تفاوت بنیادی دارد.

محمودآبادی گفت: کشورهای استعمارگر به خاطر اینکه بتوانند مردم دیگر سرزمین‌ها را تحت سیطره خود داشته باشند، ادعا می‌کنند که دین توان اداره جامعه را ندارد در حالی که نظام اسلامی ایران که برگرفته از آموزه‌های دینی است، توان اداره جامعه را دارد.

وی افزود: امسال در حالی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ۴۱ ساله شده است، وقتی مردم باشکوه و حضور حداکثری در انتخابات شرکت کنند به این معنا است که نظام اسلامی توان اداره جامعه را دارد و نقشه‌های شوم دشمنان نیز با وجود تبلیغات و دسیسه‌های فراوان شکست خورده است.

امام جمعه برخوار شرکت در انتخابات را وظیفه دینی، شرعی و قانونی همه افراد دانست و افزود: مردم در انتخابات شرکت می‌کنند و با حضور خود نظام اسلامی و دینی خود را تأیید می‌کنند.

کد خبر 411369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.