پاکسازی چهره شهر از تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: شهرداری اصفهان آمادگی کامل دارد پس از پایان ساعت رسمی انتخابات کار خود را برای جمع‌آوری تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر آغاز کند.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از نگرانی‌های شهروندان در دوره‌های مختلف انتخابات، نصب پوسترها، بنرها و دیگر اقلام تبلیغاتی کاندیداها در سطح شهر و به خصوص مبلمان شهری است که هزینه زیادی را به شهر و شهروندان تحمیل می‌کند.

وی افزود: اگرچه حجم زیاد تبلیغات نشان از فراگیری و شور انتخاباتی دارد و زمینه‌ای برای حضور و مشارکت حداکثری مردم است، اما بعد از پایان زمان قانونی تبلیغات، با توجه به نزدیکی آغاز سال جدید، جمع‌آوری این اقلام و پاکسازی چهره شهرها، از دغدغه‌های اصلی شهروندان و مدیریت شهری است.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت نیروهای خدماتی در شهرداری اصفهان، تصریح کرد: چهره شهر در کمتر از هفت ساعت از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی خواهد شد.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری در ایام برگزاری انتخابات حفظ زیبایی و آراستگی سطح شهر است به همین منظور اکیپ‌های پاکسازی اقلام تبلیغاتی در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان آماده و مجهز شده‌اند.

امیری تصریح کرد: تمام اکیپ‌های خدماتی و بازیافت با بیش از سه هزار نفر نیرو در مناطق ۱۵ گانه با تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز به کارواش از جمله جدول شوی و همچنین دیوار شوی و ماشین‌های حمل بازیافت کار پاکسازی و شست وشوی جداره دیوارها و خیابان‌های شهر را انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه پاکسازی تبلیغاتی انتخاباتی از سطح شهر پس از اعلام پایان زمان رأی‌گیری توسط ستاد انتخابات کشور آغاز خواهد شد، گفت: با توجه به آماده باش کامل واحدهای خدماتی شهرداری تمامی پوسترها و تراکت‌های تبلیغاتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از اعلام رسمی پایان زمان انتخابات به صورت کامل از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

وی افزود: با توجه به حجم بالای تبلیغات، از کمک تمام نیروهای خدمات شهری برای پاکسازی و امحاء تبلیغات استفاده خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان اظهار کرد: در راستای زیبایی شهر و جلوگیری از آسیب به مبلمان شهری، شهرداری قبل از آغاز تبلیغات با برگزاری جلسات مختلفی تمهیدات لازم در خصوص تعیین نقاط جهت تبلیغات مجاز برای کاندیداها را انجام داده بود در همین راستا اقدام به نصب ۶۵۰۰ پنل تبلیغاتی در سطح شهر کرد تا نامزدها بتوانند پوسترها و سایر اقلام تبلیغاتی خود را در این محل‌ها نصب کنند.

امیری تاکید کرد: در صورتی که انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شود شهرداری اصفهان آمادگی کافی برای ایجاد فضاهای تبلیغاتی را دارد.

کد خبر 411360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.