باران و رعد و برق در مناطق غرب و جنوب اصفهان پیش‌بینی می‌شود

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به فعالیت سامانه بارش زا در ساعات آینده، گفت: بارش برف و باران و وقوع رعد و برق در مناطق غرب، جنوب و شمال استان اصفهان در این مدت پیش بینی می شود.

ویکتوریا عزتیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان تا شامگاه پنجشنبه، اظهار کرد: وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان در ساعات آینده به صورت افزایش ابر، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و بارش پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق غرب، جنوب و شمال از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود، افزود: احتمال وقوع رعد و برق در این مناطق وجود دارد؛ همچنین به دلیل وزش باد شدید در مناطق شرقی استان اصفهان خیزش گرد و خاک موقتی پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه کمینه دما فردا صبح در بسیاری از مناطق استان بین ۲ تا چهار درجه سردتر می‌شود، اضافه کرد: محدوده شهرستان اصفهان با دمای ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای سه درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سرد ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان عصر امروز به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به چهار درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی با اشاره به بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان اصفهان، گفت: بیشترین بارش‌ها به ترتیب از خوانسار با میانگین ۲۳.۲ میلی متر و فریدونشهر با میانگین ۲۲.۹ میلی متر گزارش شده است.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: افزایش لحظه‌ای شاخص کیفی هوای شهر اصفهان در شب گذشته به دلیل نقص فنی یکی ایستگاههای پایش هوای اداره محیط زیست بوده است.

کد خبر 411357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.