فرشاد: مشارکت در انتخابات اثر سیاسی جدی دارد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: طبیعتاً هر آدم عاقل و مسئولیت پذیری این را می‌پذیرد که نسبت به شرایط محیطی یک وظایفی دارد و باید این وظایف را رعایت کند.

مرضیه فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص لزوم مشارکت مردم در انتخابات، اظهار کرد: کاملاً واضح و مبرهن است که انتخابات برای اینکه هر ملتی بتواند نظر و پیشنهاداتش را به منصه ظهور بگذارد یک فرصت است و این فرصت را کمتر کسی است که از آن استفاده نکند.

وی با بیان اینکه عاقلانه‌ترین کار این است که از این فرصت استفاده شود، افزود: امروز ما در شرایطی هستیم که اگر میدان خالی بماند مورد سوء استفاده دشمنان قرار می‌گیرد، گاهی عدم شرکت در انتخابات یک اثر وضعی برای مملکت دارد، اما در حال حاضر عدم مشارکت یک اثر سیاسی خیلی جدی برای انتخابات دارد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، تصریح کرد: 

وی در خصوص ویژگی‌های نماینده اصلح، گفت: در مورد نماینده‌ها، متأسفانه اتفاقی که گاهاً می‌افتد اینکه وظایف اصلی‌شان را فراموش می‌کنند و بیش از اینکه مراقب تدوین نظامی قانونمند، جامع و به دنبال اصلاح قوانین مناسب باشند بعضاً بیش از این موضوع به دایره‌های روابط انسانی توجه می‌کنند.

فرشاد با بیان اینکه نمی‌توان به روابط انسانی بی‌تفاوت بود، تصریح کرد: اگر چه از همین دایره روابط انسانی اصلاح قانون بیرون می‌آید ولی به شرطی این ارتباطات کمک می‌کند که به حلقه آخر که اصلاح قوانین و به روز کردن قوانین با شرایط مملکت است بیانجامد.

وی در خصوص انتظار مردم از یک نماینده، اظهار کرد: انتظار داریم هرکس که کاندیدا شده و راهی مجلس می‌شود بتواند تمام حلقه‌های وظایفش را از ارتباط با مردم تا جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل اطلاعات و اصلاح قانون پیش ببرد.

کد خبر 411354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.