پرداخت زودهنگام عیدی و پاداش کارکنان شهرداری شوشتر

شهردار شوشتر در صفحه رسمی این شهرداری نوشت: با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شهرداری، پرداخت عیدی و پاداش کارکنان و کارگران رسمی، قراردادی و شرکتی شهرداری برای اولین بار در تاریخ شهرداری پیش از موعد پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس اسکندری‌نیا در پست اینستاگرام شهرداری شوشتر نوشت:

با تلاش شبانه روزی مدیران و پرسنل شهرداری، پرداخت عیدی و پاداش کارکنان و کارگران رسمی، قراردادی و شرکتی شهرداری برای اولین بار در تاریخ شهرداری پیش از موعد پرداخت شد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری شوشتر؛ امسال بواسطه تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی یکی از سخت‌ترین سال‌ها از لحاظ منابع مالی برای شهرداری‌های کشور بود.

اکثر شهرداری‌های کشور به دلیل کمبود درآمد در پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خود با مشکل مواجه بودند که شهرداری شوشتر با تلاش و همدلی و زحمت پرسنل شهرداری و توانست در جهت پرداخت به موقع حقوق کارکنان از این مهم عبور کند. پرداخت به موقع مزایای پرسنل یکی از مهمترین دغدغه‌های شورای محترم شهر و مدیریت شهری بود و از این لحاظ در اذهان عمومی تحت فشار بودیم. در سال جدید هم با برنامه ریزی انجام شده و با حمایت اعضای شورای اسلامی همچنین تلاش شبانه روزی همکاران در راستای پرداخت حقوق کارکنان و کارگران خدوم شهرداری اقدام می‌کنیم.

کد خبر 411353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.