آماده‌باش ۴۵۰ آتش‌نشان شیراز در روز برگزاری انتخابات

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آمادگی کامل تمام نیروهای سازمان در روز برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمادگی کامل سازمان آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: نماینده سازمان نیز مانند سایر ارگان‌ها در ستاد مدیریت بحران که در محل فرمانداری تشکیل شده است، حضور دارد و در صورت نیاز به محل حادثه اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد پایگاه‌های محل برگزاری انتخابات در شهر زیاد است و مسلماً امکان استقرار اکیپ‌های آتش‌نشانی در همه پایگاه‌ها وجود ندارد، در نواحی مرکزی، شمالی و جنوبی شهر که محل نگهداری وسایل و ابزارهای ویژه و صندوق‌های رأی است، اکیپ‌های سازمان مستقر هستند.

قانع گفت: با توجه به هشیاری بالا و رعایت موارد ایمنی، احتمال بروز حادثه بسیار کم است،  با این وجود در نقاط پرتردد شهر نیز نیروهای سازمان مستقر هستند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای روز جمعه اندیشیده شده است، تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش کامل تمام نیروهای سازمان آتش‌نشانی، در نقاط پرتردد شهر نیز نیروها در حالت آماده‌باش کامل هستند.

قانع اضافه کرد: در مجموع روز _جمعه دوم اسفندماه_ ۲۱ ایستگاه و ۴۵۰ نیروی سازمان آتش‌نشانی با تمام تجهیزات در حالت فوق‌العاده و آماده‌باش هستند تا در صورت وقوع هرگونه حادثه، در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شوند.

کد خبر 411347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.