صدور مجوز برای چهار جشنواره سینمایی

دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین الملل سازمان سینمایی مجوز برگزاری برای هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر"، "هفته فیلم ایتالیا "، اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" و دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" را صادرکرد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری هفدهمین دوره جشنواره ملی "فیلم تصویر" از تاریخ دوم تا ۲۳ اسفند ۹۸ در شهر تهران و به دبیری سیف الله صمدیان با رعایت آئین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدئو و … موافقت کرد.

همچنین دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری "هفته فیلم ایتالیا " از تاریخ ۱تا۷ اسفند ۹۸ در شهرهای تهران، شیراز و منطقه آزاد تجاری کیش و به دبیری جعفر صانعی مقدم با رعایت آئین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدئو و … موافقت کرد.

این گزارش می‌افزاید: دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری دومین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " تدبیر و زندگی" از تاریخ ۱۱ تا ۱۳ اسفند ۹۸ در شهر کرج و به دبیری سید محمد رضا حسینی با رعایت آئین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدئو و … موافقت کرد.

همچنین دفتر جشنواره‌ها و همکاری‌های بین‌الملل سازمان سینمایی در پاسخ به درخواست برگزاری اولین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه " بیمه" از تاریخ ۶ تا ۹ خرداد ۹۹ در شهر تهران و به دبیری امیر کرم یزدی با رعایت آئین نامه هیأت وزیران و اصلاحات بعدی آن در خصوص نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید، ویدئو و … موافقت کرد.

کد خبر 411334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.