از تصرف برخی تپه‌ها در محله قشلاق سنندج جلوگیری شد

مدیر منطقه دو شهرداری سنندج با بیان اینکه تعدادی افراد سودجو با هدف ساخت و ساز غیرمجاز در تپه‌های واقع در محله قشلاق اقدام به حفاری کرده بودند، گفت: نیروهای اجرائیات پس از اطلاع از موضوع نسبت به جلوگیری از حفاری اقدامات لازم را انجام دادند.

به گزارش ایمنا، عرفان فتحی اظهار کرد: با اقدام به موقع نیروهای اجراییات منطقه، از ساخت و ساز غیرمجاز در برخی از تپه‌های واقع در محله قشلاق جلوگیری شد.

مدیر منطقه دو شهرداری سنندج با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های مدیریت شهری جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در سطح شهر است، تصریح کرد: بسیاری از اراضی در محدوده و خارج از محدوده شهرها جز اراضی ملی بوده و یا مالکیت آن‌ها در اختیار مابقی اداره‌ها است که باید این اداره‌ها هم در راستای حفظ و صیانت از اراضی تحت مالکیت خود، شهرداری را یاری کنند.

وی با بیان اینکه روز گذشته (چهارشنبه) تعدادی افراد سودجو به صورت شبانه اقدام به حفاری در برخی از تپه‌های واقع در محله قشلاق کرده بودند، افزود: نیروهای اجراییات این منطقه در حین گشت‌زنی متوجه اقدام این افراد شده بودند که خوشبختانه با اقدام به موقع توانستیم مانع از ادامه حفاری شده و از تصرف این زمین‌ها جلوگیری کنیم.

مدیر منطقه دو شهرداری سنندج گفت: گزارش اقدام این افراد سودجو به مراجع قضائی اعلام شده و امیدواریم با مشارکت و تعامل لازم تمامی دستگاه‌ها بتوانیم مانع از ادامه فعالیت افراد سودجو در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز باشیم.

کد خبر 411333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.