یحیی و فرهاد در لباس کالدرون و استرا؟

بعد از موفقیت نسبی یحیی و فرهاد روی نیمکت سرخ‌ها و آبی‌ها حالا برخی موفقیت این دو را نتیجه استمرار برنامه‌های استراما و کالدرون در این دو تیم می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - پنجشنبه یکم اسفندماه - را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی' با عنوان "دیاباته مصدوم وارد تهران شد" به شایعات اطراف شیخ دیاباته که شاید او از جمع آبی‌ها جدا شود، پایان داد، حال دیاباته نه در شاختار بلکه در تهران باید به فکر گلزنی و گلسازی باشد و برای رسیدن به آقای گلی و قهرمانی با استقلال تلاش کند.

"گل" با عنوان "فرهاد و یحیی رأی اعتماد گرفتند" به حمایت هواداران سرخابی از سرمربی‌های جوان استقلال و پرسپولیس پرداخت، حمایتی که بعد از شکست آسیایی تلخ این دو نماینده رقم خورد تا هواداران نشان دهند حمایت از مربی داخلی را نیز مثل حمایت از استرا و برانکو خوب بلدند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فرهاد و یحیی تا وقتی خوبند که به تیم استرا و کالدرون دست نزنند" به اظهارات جلال چراغپور در خصوص موفقیت نسبی مربیان جوان استقلال و پرسپولیس پرداخت، اظهاراتی شجاعانه که با توجه به شباهت سیستم بازی یحیی و فرهاد به کالدرون و استرا غیرمنطقی نیست.

"هدف" با عنوان "این جام دیگه مال ما" به پیروزی چهار گله و مقتدرانه تراکتور مقابل مس کرمان پرداخت، نتیجه‌ای که تراکتور را به عنوان یک مدعی در جام حذفی معرفی کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان "پیغام به سن پترزبورگ" از تعامل سردار آزمون و اسکوچیچ بعد از استوری جنجالی آزمون نوشت، تعاملی که مطمئناً نتیجه آن را تیم ملی و فوتبال دوستان ایرانی در مستطیل سبز حس خواهند کرد.

"پیروزی" با عنوان "دژبانان خسته‌اند" به عملکرد نه چندان جالب بیرانوند در سه بازی گذشته پرسپولیس پرداخت، عملکردی که موجب آمار شش گل خورده در سه بازی شد که اصلاً در حد و اندازه نام دروازبان اول تیم ملی نیست.

"صدای سپاهان" با عنوان "مبارزه یکشنبه فوق العاده حیاتی است" به پیشواز الکلاسیکوی فوتبال ایران رفت، مصافی که علاوه بر جذابیت‌های کری خوانی برای هواداران دو تیم از لحاظ جدولی نیز حساس و نفسگیر است.

"سبز سبزم" با عنوان" هادی غایب بزرگ یکشنبه "از مصدومیت بد موقع و غیرمنتظره هادی محمدی قبل از بازی با استقلال خبرداد، نکته رمز آلود اینجاست که محمدی در نیم فصل امسال تا پای امضای قرارداد با استقلال نیز پیش رفت.

کد خبر 411295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.