جعفری: برای رسیدن به سکو تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو گفت: صنعت نفت تیم خوبی است و مربی و مهره‌های شناخته شده ای دارد. دیدار برگشت سخت‌تر خواهد بود و باید اشتباهاتی را که در این بازی داشتیم تکرار نکنیم.

سپیده جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی رده بندی مقابل صنعت نفت، اظهار کرد: بازی رده بندی همیشه بازی سختی است و همه تلاش می‌کنند تا روی سکو قرار بگیرند. بازی پایاپایی بود. هر دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. بازی رفت را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و امیدوارم این نتیجه در بازی برگشت تکرار شود.

جعفری تصریح کرد: صنعت نفت تیم خوبی است و مربی و مهره‌های شناخته شده ای دارد. دیدار برگشت سخت‌تر خواهد بود و باید اشتباهاتی را که در این بازی داشتیم تکرار نکنیم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی نو در خصوص احتمال پیروزی تیم صنعت نفت در بازی برگشت و کشیده شدن نتیجه به بازی سوم، گفت: نمی‌شود نتایج یک بازی بسکتبال را پیش بینی کرد و احتمال بازی سوم وجود دارد. از فردا که تمرینات تیم شروع می‌شود برنامه تمرین خود را بر اساس بازی سوم برنامه ریزی می‌کنیم. تیم صنعت نفت تیم پر تلاشی است و در بازی امروز نیز در لحظاتی از ما پیشی گرفت. روز گذشته ما در زمین خودمان میزبان صنعت نفت بودیم و با اعتماد به نفس بیشتری بازی کردیم، بازی برگشت در آبادان است و قطعاً به تمرکز بیشتری نیاز داریم.

کد خبر 411288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.