بیانیه بسیج اساتید استان اصفهان به مناسب یازدهمین دوره انتخابات مجلس

بسیج اساتید استان اصفهان به مناسبت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایمنا، متن بیانیه به شرح ذیل است...

"انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی به رهبری امام خمینی (ره) همواره پس از اتکاء به خداوند منان به پشتیبانی ملت بزرگ ایران فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. حضور معجزه‌آسا و پرشکوه مردم انقلابی ایران در همه صحنه‌ها تعجب جهانیان را برانگیخته است چراکه علیرغم همه فشارهای خارجی، مشکلات داخلی، بی‌تدبیری مسئولین و جنگ روانی دشمن مردم بصیرت خود را در زمان‌هایی که ضرورت ایجاب می‌کرده است نشان داده‌اند. انتخابات مختلف از مهم‌ترین و کلیدی‌ترین بسترهای نشان دادن علاقه‌مندی مردم به‌نظام بوده است و ملت ایران ثابت کرده‌اند که در بزنگاه‌هایی که نیاز به حضور مردم داشته‌اند حاضر بوده‌اند.

مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مهم‌ترین نهاد قانون‌گذاری کشور می‌تواند بستر پیشرفت کشور و رفع مشکلات را فراهم نماید مشروط بر اینکه منتخبین مردم اولاً بارأی بالا وارد این عرصه شوند و ثانیاً توانایی تفکر، برنامه‌ریزی و قانون‌گذاری مبتنی بر منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی را داشته باشند. به فرموده رهبر فرزانه انقلاب نماینده خوب باید شجاع، انقلابی، مؤمن، کارآمد، طرفدار عدالت و دارای روحیه جهادی باشد. پس وظیفه شرعی، عقلی و قانونی حکم می‌کند انتخاب با بررسی دقیق منتخبین یا به استناد نظر افراد صالح صورت پذیرد و رأی بالا می‌تواند ضامن امنیت و اقتدار کشور بشود.

بنابراین مجلس یازدهم به‌عنوان اولین مجلس در گام دوم انقلاب اسلامی باید از جهات گوناگونی متمایز از مجالس گذشته باشد و این امر ممکن نیست مگر با تغییر ملاک‌ها و معیارها در انتخاب تک‌تک نمایندگانی که بارأی ملّت بر کرسی مجلس می‌نشینند. به‌این‌ترتیب اگر بتوانیم ملاک‌های انتخاب را از متغیرهای جناحی، فرقه‌ای، قومیتی، قبیله گرایی، خاص گرایی، هیجانات زودگذر، عوامل احساسی، لجاجت‌های شخصی، مداخلات بیگانگان، پول‌های کثیف و... تغییر داده و تحت تأثیر فضای تبلیغاتی، مطامع فردی، منافع گروهی، تطمیع و تحریک قرار نگیریم، می‌توانیم مجلسی تراز گام دوم انقلاب اسلامی و مجلس رِجَالٌ صَدَقوُا شکل دهیم.

بسیج اساتید استان اصفهان از ملت شهیدپرور ایران و به‌ویژه اساتید معظم و معزز دانشگاه‌ها و خانواده‌های محترم ایشان دعوت می‌نماید که ضمن حضور پرشور در این فریضه و رویداد بزرگ سیاسی تلاش نماید بهترین انتخاب را در جهت منافع کشور داشته باشد. و با حضور پرشور خود زمینه ایجاد دولت اسلامی و تشکیل جامعه اسلامی را که مقدمه ایجاد تمدن بزرگ اسلامی است فراهم نماید."

کد خبر 411265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.