شروع عملیات اصلاح "میدان حجاب" در خیابان بازار شهر کوشک

شهردار کوشک از اجرای عملیات اصلاح هندسی میدان حجاب شهر کوشک در خیابان بازار این شهر خبر داد.

مجید قربانی‌رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مناسب‌سازی معابر شهری، کاهش حجم ترافیک، تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و زیباسازی و ارتقای مبلمان شهری از اهداف اجرای این طرح است.

وی هدف از اجرای این پروژه را خدمت‌رسانی هر چه بهتر به شهروندان عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی این میدان شامل جابجایی گسترده شبکه اصلی برق، جدول‌گذاری و سنگ فرش و المان ایثار و شهادت، همراه با نصب تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در میدان، اصلاح ورودی و خروجی به میدان، احداث راست‌گرد و اجرای پیاده‌رو بر اساس طرح جامع بلوک فرش و سنگ‌فرش آن است.

شهردار کوشک ابراز امیدواری کرد: اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این پروژه ۱۵۰ میلیون تومان است و عملیات اجرایی آن نیز از ۲۵ بهمن‌ماه آغاز شده است.

قربانی‌رنانی اضافه کرد: شهرداری شهر کوشک با تعامل و همراهی شورای اسلامی شهر و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود برای توسعه و پیشرفت، ارائه خدمات و ایجاد رفاه شهروندان تلاش می‌کند.

وی یادآور شد: با نظر اعضای شورای اسلامی شهر کوشک این میدان با نصب تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی تغییر نام داده و به نام این سردار شهید نامگذاری شد.

کد خبر 411242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.